کد خبر : 1557482 | 07 مهر 1397 ساعت 15:56 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

بیشترین نجات را در لیگ برتر امسال داشته ام

شیخ ویسی: سپیدرود سورپرایزمان کرد

پیکان در روزی که بازهم کلین شیت کرد توانست یک سه امتیاز با ارزش را به دست بیاورد.

شیخ ویسی: سپیدرود سورپرایزمان کرد

به گزارش" ورزش سه" رقابت های هفته هشتم لیگ برتر در حالی برگزار شد که پیکان با کسب سه امتیاز ارزشمند برابر سپیدرود خودش را به جمع مدعیان رساند. وحید شیخ ویسی دروازه بان پیکان در این بازی هم یکی از بازیکنان خوب این تیم بود. او در برابر سپیدرود هم توانست با دفع چند موقعیت حریف نقش مهمی در عدم گل خوردن پیکان و این برد ایفا کند. شیخ ویسی درباره این بازی گفت:« بازی با سپیدرود خیلی بازی خوبی بود. سپیدرود در این بازی واقعا خوب بازی کرد و ما واقعا انتظار نداشتیم این تیم اینچنین بازی بکند. در این بازی سپیدرود چند موقعیت هم داشت که خداراشکر توانستیم مانع از گل شدنشان بشویم.» او ادامه داد:« بازی برابری بود و هر دوتیم موقعیت هایی هم داشتند اما در نهایت شخصیت تیمی ما باعث شد تا بتوانیم حریف را با یک گل شکست دهیم.»


دروازه بان پیکان در ادامه گفت:«تیم ما خداراشکر شرایط خیلی خوبی در ساختار دفاعی اش دارد و اینکه تیم گل نمی خورد فقط به دروازه بان تیم نیست. بازیکنان خط دفاع و حتی مهاجمان و هافبک ما در بازی تدافعی بسیار خوب هستند و به همین دلیل است که پیکان یکی از بهترین خط دفاع های لیگ برتر را تا اینجا دارد.» او در رابطه با بازی هفته بعد تیمش هم افزود:« ما در بازی با پرسپولیس هم برای سه امتیاز به میدان می رویم، جایگاه تیم مشخص است اما بازی با پرسپولیس در زمین حریف بازی سختی است و عقل حکم می کند که محتاطانه بازی کنیم.»


شیخ ویسی با اشاره به عملکرد خوب تیمش گفت:« ما در حال حاضر در رده چهارم جدول هستیم و این نشان دهنده وضعیت تیممان است.» البته نتیجه بازی پیکان و صنعت نفت هنوز مشخص نشده و این نتیجه با رای کمیته انضباطی مشخص خواهد. او اما گفت:« به ما که گفته اند نتیجه بازی با صنعت نفت سه هیچ به نفع ما شده و اگر اینگونه شود تعداد گل خورده های ما 3 خواهد شد و البته کلین شیت های من هم باالطبع به شش می رسد.» او در انتها گفت:« من نمی خواهم از خودم تعریف می کنم اما فکر می کنم در این فصل دروازه بانی هستم که یکی از بیشترین سیوها را در لیگ برتر داشته ام اما رسانه ها بیشتر تمرکزشان روی تیم های پرطرفدار است. با این حال همینکه توانستم برای تیمم بازیکن مفیدی باشم برایم کافی است.»

دیدگاه‌ها