کد خبر : 1557487 | 07 مهر 1397 ساعت 16:53 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

مثلث رقم‌زننده سه امتیاز ارزشمند سپاهان (عکس)

دو مدافع تیم فوتبال سپاهان با تاکتیکی که طلایی پوشان تبحر بالایی در این فصل روی آن دارند، موفق شدند دو پاس گل برای استنلی کی روش فراهم کنند.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر و بلافاصله پس از پایان دربی به مصاف صنعت نفت آبادان رفت تا با استفاده از غفلت پرسپولیس بتواند خود را به صدر جدول برساند؛ موضوعی که محقق شد و شاگردان امیرقلعه نویی موفق شدند خود به سرخپوشان برسانند و با توجه به تفاضل گل بالاتر به رتبه اول برسند؛ البته تساوی پدیده بار دیگر این تیم را به رتبه نخست جدول فرستاد تا حالا طلایی پوشان در رتبه دوم قرار داشته باشند.

 

1340900


سپاهان که در این فصل امیرقلعه نویی را به عنوان سرمربی خود می بیند، شروع بسیار خوبی در لیگ هجدهم داشته؛ این تیم که با به خدمت گرفتن استنلی کی روش قدرت فیزیکی بالایی روی ضربات سر پیدا کرده، رفته رفته در حال تبدیل شدن به تیم مورد نظر امیرقلعه نویی است.

 

1340899


در سیستم مورد نظر امیرقلعه نویی ارسال از کناره ها اهمیت بسزایی دارد و در مقابل نفت مسجد سلیمان دو مدافع کناری این تیم یعنی سعید آقایی و محمد ایران پوریان که در تراکتورسازی هم شاگرد او بودند، موفق شدند با دو توپ ارسالی از چپ و راست پایه گذار گل های سوم و چهارم سپاهان شوند که حالا نشان داده چرا امیرقلعه نویی برای به خدمت گرفتن او از ذوب آهن درنگ نکرد.

 

دیدگاه‌ها