کد خبر : 1557526 | 07 مهر 1397 ساعت 17:52 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

گل اول وستهام آفساید بود؛

اشتباه داوری، کاتالیزور اخراج مورینیو؟ (عکس)

وستهام در حالی با سه گل منچستریونایتد را شکست داد که گفته می شود گل اول این تیم آفساید بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با ژوزه مورینیو این روزها حال و روز خوشی ندارد. آن ها در جدول هفتم هستند و مورینیو نیز در آستانه اخراج قرار دارد، حال در چنین شرایطی اشتباهات داوری نیز باعث می شوند تا اوضاع یونایتدها سخت و سخت تر شود.

در دقیقه 5 مسابقه، یک پاس به پشت مدافعان منچستر برای زابالتا فرستاده شد و او در حالی که چند سانتی متر با توپ فاصله داشت، آن را کنترل کرد و سپس برای فیلیپ اندرسون ارسال کرد تا این هافبک برزیلی دروازه ده خیا را باز کند. حالا نگاه دوباره به گل، نشان می دهد زابالتا در موقعیت آفساید صاحب توپ شده است!

 

 

1340973

 

کمک داور در این صحنه جایگیری بسیار خوبی داشت و دقیقا روی خط آفساید ایستاده بود اما نتوانست این آفساید محرز را تشخیص دهد! هرچند که شاید منچستریونایتد بدون این اشتباه داوری هم بازی را می باخت، اما این اشتباه آغازگر یک روز تلخ برای شاگردان مورینیو بود. حالا امکان دارد شیاطین سرخ تا رده دهم نیز پایین بروند و این برای آن ها غیرقابل تحمل خواهد بود و شاید منجر به اخراج مورینیو هم شود.

ریو فردیناند درباره این بازی گفت: همه در استادیوم فکر می کنند منچستریونایتد به اینجا آمده که فقط بایستد و نگاه کند؟ شما نمی خواهید این را به عنوان هوادار یونایتد ببینید!

با این حال یک اشتباه داوری دیگر ثابت کرد که داوران انگلیسی همچنان پراشتباه هستند و به هیچ عنوان در سطح بالایی قرار ندارند. در سال های اخیر انتقادات زیادی علیه آن ها مطرح بوده و حتی کار تا جایی پیش رفت که فیفا هیچ داوری از انگلستان را به جام جهانی 2018 نبرد.

دیدگاه‌ها