کد خبر : 1557553 | 07 مهر 1397 ساعت 18:57 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از گلزنی در جدال مقابل استقلال خوزستان

عبدالله‌زاه: به پیراهن تراکتور عرق و تعصب دارم

مدافع تراکتورسازی با گلی که در دیدار مقابل استقلال خوزستان به ثمر رساند به کسانی که او را در دیدار جام حذفی برابر صنعت خائن نامیده بودند ثابت کرد جنوبی است اما به لباس تیمش عرق دارد.

عبدالله‌زاه: به پیراهن تراکتور عرق و تعصب دارم

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی موفق شده یکی از قاطعانه‌ترین پیروزی‌های فصل را به نام خود کند تا اکنون هواداران نسبت به آینده تیم کاملا امیدوار باشند.

یکی از گلزنان این دیدار شش گله علی عبدالله زاده بود. مدافعی که طی مدت اخیر به شدت تحت فشار قرار داشت.

علی عبدالله‌زاده که هفته‌ها پیش از سوی هواداران خائن لقب گرفته بود ابتدا در این خصوص می‌گوید: قبل از توضیح هر چیزی باید بگویم که خوشحالم یک نتیجه پرگل و خوب در یک روز سخت برای تراکتور رقم خورد. ما در هفته‌های گذشته روزهای پرتلاطمی داشتیم اما با نتیجه ای که در این بازی رقم خورد تمام آن اتفاقات را پشت سر گذاشتیم.


عبدالله زاده در واکنش به انتقاداتی که هفته گذشته از سوی هواداران تراکتورسازی متحمل شده بود گفت:‌ اما درباره اینکه من را در بازی صنعت در جام حذفی خائن نامیدند هم باید بگویم؛ من در آن بازی پنالتی را گل نکردم و با گل نشدن پنالتی نمی‌توان یک بازیکن را بی‌تعصب دانست. خدا را شکر با گلزنی‌ام در این هفته به همه ثابت کردم که درست است جنوبی‌ام اما به پیراهن تیمی که در آن بازی می‌کنم عرق دارم.


او در ادامه گفت: من اتفاقات بازی صنعت را با وجود آنکه چند روزی ناراحتم کرد به فراموشی سپردم و با تلاش بسیار هرچه در توان داشتم در تمرینات گذاشتم تا به همه ثابت کنم قضاوتشان نسبت به من در آن بازی درست نبوده. البته از طرفی هم به هواداران حق می دهم چون آنها هم موفقیت تیم‌شان را می‌خواهند. در کل از حمایت همه جانبه هواداران در بازی‌های‌مان تشکر می‌کنم و به آنها می‌گویم که نگران نباشند و هدف اصلی تمام تیم رسیدن به چیزی است که آنها می‌خواهند؛ موفقیت.


عبدالله زاده در توضیح شرایط خود در ترکیب تراکتورسازی گفت: من در ابتدای فصل در پست دفاع راست به میدان می‌رفتم ولی در این بازی در پست تخصصی‌ام در دفاع وسط به میدان رفتم که از این بابت از کادرفنی تشکر می‌کنم که مجددا من را به پستی که مورد علاقه‌ام است برگرداندند. امیدوارم باز هم بتوانم در آینده مثل این بازی پاسخ اعتماد کادرفنی را به درستی بدهم و در مسابقات لیگ برای تراکتورسازی موثر باشم و بتوانم ابتدا در پست دفاعی و در ادامه باز هم گل بزنم.

دیدگاه‌ها