کد خبر : 1557558 | 07 مهر 1397 ساعت 19:13 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

جدال لیگ برتری در ورزشگاه انقلاب کرج

دیدار تماشایی دو تیم اکسین و آلومینیوم اراک در شرایطی با نتیجه تساوی به پایان رسید که هر دو تیم و بخصوص میزبان فرصت های زیادی برای کسب پیروزی در این مسابقه داشتند.

جدال لیگ برتری در ورزشگاه انقلاب کرج

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی که امروز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد آلومینیوم شروع بهتری داشت و پس از یک بار لرزاندن دروازه میزبان خیلی زود توسط خسرونژاد و ضربه هوشمندانه او از درون محوطه شش قدم به گل برتری رسید اما اکسین بعد از این برد توپ و میدان را در دست گرفت و بارها دروازه آلومینیوم را با خطر مواجه کرد و اگرچه یک بار توسط یاسر فیضی به گل رسید اما می توانست حداقل دو بار دیگر هم توپ را از دروازه شاگردان محمد ربیعی عبور بدهد.


اوج این حملات پس از ورود فرزاد حاتمی به زمین و پاس او به مهرداد رضایی و ضربه سر رضایی به تیر دروازه اتفاق افتاد. در عین حال اکسینی ها بعد از پنالتی ای که به دست آوردند و یکی، دو تصمیم کلیدی داور نیز معترض بودند.


این مسابقه تا دقیقه 95 با همین هیجان ادامه یافت و در نهایت با سوت داور بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید تا دو مدعی لیگ دسته اول این فصل در رده اول و دوم جدول قرار بگیرند. دو تیمی که با نمایش امروز نشان دادند که تا روز آخر در کورس صعود خواهند بود. جالب اینکه محمد ربیعی سرمربی آلومینیوم اهل کرج است و فراز کمالوند در سابقه طولانی مربیگری اش مدتی هدایت این تیم اراکی را برعهده داشته. کمالوند پس از غیبتی طولانی در دسته اول دوباره به این جمع بازگشته است و با تیم خوبی که دارد به چیزی جز صعود فکر نمی کند.

دیدگاه‌ها