کد خبر : 1557565 | 07 مهر 1397 ساعت 19:21 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال 2 – 0 واتفورد؛ نجات در دقایق پایانی

آرسنال موفق شد با 2 گل دقایق پایانی واتفورد را در لندن شکست دهد.

آرسنال 2 – 0 واتفورد؛ نجات در دقایق پایانی


به گزارش "ورزش سه"، اگرچه شاگردان امری تا اواخر بازی هرگز نمایش خوبی ارائه ندادند، اما در نهایت 2 گل که یکی گل به خودی و دیگری توسط اوزیل به ثمر رسید، به روند پیروزی های خود استمرار بخشیدند. بازی بسیار آرام آغاز شد و در دقایق ابتدایی دو تیم مشغول محک زدن یکدیگر بودند و اتفاق خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد.

 

اما اولین و بهترین فرصت آرسنال در دقیقه 15 برای این تیم ایجاد شد. روی اشتباه بازیکنان واتفورد، لاکازت با دروازه این تیم تک به تک شد و قصد داشت با ضربه چیپ گلزنی کند اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.

 

1341025

 

در دقیقه 25 و روی پاس اوزیل، اوبامیانگ درون محوطه واتفورد صاحب فرصت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 35 و با همکاری هولباس و پریرا، واتفورد می توانست دروازه آرسنال را باز کند اما ضربه پریرا با مهار پتر چک همراه بود تا نیمه اول سرد و کم هیجان با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

در همان اوایل نیمه دوم واتفورد صاحب یک فرصت بسیار خوب برای گلزنی شد اما برند لنو عکس العمل زیبایی روی ضربه سر دینی نشان داده و دروازه آرسنال را نجات داد.

 

در ادامه باز هم جریان بازی آرام شد و هیچیک از 2 تیم قادر به خلق حتی یک موقعیت نصفه و نیمه هم روی دروازه یکدیگر نبودند. در دقیقه 69 گری فرصت بسیار خوبی در مقابل برند لنو برای گلزنی داشت اما ضربه بی دقت او به بیرون رفت تا بهترین موقعیت واتفورد از دست برود.

 

در دقیقه 75 هولباس با یک ضربه ایستگاهی دروازه آرسنال را تهدید کرد اما برند لنو با یک عکس العمل موفق دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

 

1341026

 

 

اما در دقیقه 81 آرسنال بالاخره به گل رسید. ارسال ایوبی از سمت راست با اشتباه و گل به خودی کاتکرت به صورت اتفاقی به گل اول منجر شد.

 

1341029

 

3 دقیقه بعد توپچی ها به گل دوم دست یافتند. این بار با ارسال لاکازت از جناح راست، اوزیل موفق شد با یک ضربه زمینی زننده گل دوم لقب گیرد.

 

در ادامه آرسنال جریان بازی را کنترل کرده و در نهایت با همان 2 گل برابر واتفورد به برتری رسید.

دیدگاه‌ها