کد خبر : 1557688 | 08 مهر 1397 ساعت 10:20 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار جوزپه ماروتا در یوونتوس

جوزپه ماروتا، مدیر ارشد یوونتوس، اعلام کرد که در سه هفته آینده از این باشگاه جدا خواهد شد.

پایان کار جوزپه ماروتا در یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، ماروتا 61 ساله که در سال 2010 به عنوان مدیر ارشد یوونتوس انتخاب شد، یکی از پرافتخارترین دوره های تاریخ این باشگاه را که در آن 7 قهرمانی پیاپی در سری آ و دو صعود به فینال چمپیونزلیگ رقم خورد را رهبری کرد.

ماروتا بود که در سال 2011 آنتونیو کونته را از سیه نا به خدمت گرفت و این مربی پرشور توانست یوونتوس را به سه قهرمانی پیاپی در سری آ برساند.

بعد از جدایی کونته، ماروتا به سراغ مکس آلگری رفت و با حضور این مربی، یوونتوس به 4 قهرمانی دیگر در سری آ دست پیدا کرد. آلگری همچنین توانست 4 قهرمانی در کوپا ایتالیا برای بیانکونری به ارمغان بیاورد و این تیم را دو بار هم به فینال چمپیونزلیگ رساند.

 

1098276

 

ماروتا در این تابستان کریس رونالدو را با انتقالی 112 میلیون یورویی از رئال مادرید به خدمت گرفت که می تواند دوران تازه ای را برای این باشگاه رقم بزند.

پیش از این شایعاتی در مورد احتمال حضور ماروتا روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال ایتالیا منتشر شد اما او این مسئله را رد کرد.

او در بیانیه ای که توسط باشگاه یوونتوس منتشر شده، گفت:" باشگاه در حال بازسازی اساسی است. فعالیت من به عنوان مدیر اجرایی روز 25 اکتبر به پایان می رسد و در فهرست اعضای هیئت مدیره که روز دوشنبه اعلام می شود، نام من وجود ندارد.

تا آن زمان من مدیر اجرایی خواهم بود اما می خواهم از این بیانیه برای اجتناب از هر شایعه ای استفاده کنم.

من در چند روز آینده با رئیس باشگاه در مورد جایگاهم گفتگو خواهم کرد. من اینجا 8 سال فوق العاده و پر از موفقیت داشتم و یوونتوس برای همیشه در قلب من خواهد ماند."

دیدگاه‌ها