کد خبر : 1557719 | 08 مهر 1397 ساعت 12:10 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

بی احتیاطی تارتا کار دست فولاد داد؛

بهترین هافبک فولاد، محروم از مهم ترین بازی

هافبک برزیلی تیم فولاد با اخراج در بازی دیشب فرصت حضور در دیدار مقابل پدیده را از دست داد.

بهترین هافبک فولاد، محروم از مهم ترین بازی

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال فولاد خوزستان شب گذشته در آخرین بازی هفته هشتم لیگ برتر میزبان ماشین سازی بود و مقابل این تیم به تساوی یک یک رسید.

 

در بازی دیشب فولادی ها عملکرد بهتری از حریف خود داشتند و تقریبا در اکثر دقایق بر بازی مسلط بودند. اما آنچه باعث شد کار برای شاگردان ایلی استان گره بخورد و در نهایت این تیم مجبور به فرار از شکست خانگی شود، یک کارت قرمز بد موقع بود.

 

سوارز تارتا هافبک برزیلی تیم فولاد در نیمه اول که بازی کم هیجان دنبال می شد، بهترین بازیکن زمین بود و خیلی خوب همبازیانش را صاحب توپ می کرد. او عملکردی بسیار بهتر از سایر هافبک های فولاد داشت و پرتلاش تر از بازیکنان کناری اش کار می کرد. تارتا اما در دقیقه 58 با یک تکل ناگهانی و بدون احتیاط بازیکن حریف را متوقف کرد و داور مسابقه بلافاصله کارت قرمز خود را از جیب بیرون آورد تا این بازیکن ارزشمند را اخراج کند.

 

1341201

 

بعد از اخراج تارتا کار برای فولادی ها سخت شد و آنها حتی از حریف خود عقب افتادند. در میانه زمین فولاد و در روزهایی که سروش رفیعی به دلیل مصدومیت بازی نمی کند، سایر هافبک ها نتوانستند جای خالی تارتا را پر کنند و این مسئله ضربه خود را به تیم فولاد زد.

 

نکته مهم دیگر برای فولاد، این است که هافبک برزیلی این تیم با کارت قرمزی که دیشب دریافت کرد، بازی حساس مقابل پدیده در هفته نهم را از دست داد و بدین ترتیب کار برای شاگردان ایلی استان در مقابل هافبک های بسیار آماده تیم پدیده دشوار خواهد بود، به ویژه در صورتی که سروش رفیعی تا زمان برگزاری آن دیدار به شرایط مطلوب از نظر بدنی نرسیده باشد.

 

عکس از محمدحسن عامری

 

1341200

دیدگاه‌ها