کد خبر : 1557739 | 08 مهر 1397 ساعت 13:30 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

اهواز اکنون آرام آرام است

حمودی: کریمی هرجا باشد طرفدار آن تیم هستم

بازیکنان تیم پیکان بعد از برد با ارزش خانگی برابر سپیدرود به تعطیلات رفتند تا بتوانند با روحیه خوب برای مسابقه حساس هفته نهم برابر پرسپولیس آماده شوند.

حمودی: کریمی هرجا باشد طرفدار آن تیم هستم

به گزارش" ورزش سه" پیکان در روزی که با سپیدرود متفاوتی مواجه شده بود با یک گل به سه امتیاز دست پیدا کرد. علی حمودی مدافع راست پیکان که در این فصل یکی از بازیکنان اصلی ترکیب تیمش بوده درباره این بازی گفت:« بازی خوبی بود، ما خوب بازی کردیم و مثل هفته قبل برابر صنعت نفت موقعیت زیادی داشتیم. سپیدرود خیلی تیم خوبی است و مربی و کادرفنی بسیار خوبی دارد. با این حال ما در این بازی بهتر از حریف و از ابتدا دنبال سه امتیاز بازی بودیم و به نظرم استحقاقش را داشتیم. ما در این بازی فرصت زیاد خلق کردیم و می توانستیم در نیمه اول گل بزنیم اما به هرحال در دقایق آخر توانستیم گل بزنیم و خداراشکر سه امتیاز را بگیریم.»


او درباره سپیدرود افزود:« من علاوه براینکه مقابل این تیم بازی کردم بازی با پرسپولیس را هم دیدم. سپیدرود بازیکنان خیلی خوبی دارد و اگر برخی نقطه ضعف هایش حل شود می تواند به تیم های میانه جدولی ملحق شود.»


مدافع راست پیکان که سابقه بازی در استقلال تهران را دارد درباره علی کریمی گفت:« من سپیدرود را به خاطر علی کریمی خیلی دوست دارم. زمانی که علی کریمی بازی می کرد من طرفدارش بودم و خیلی خوشحالم که الان سرمربیگری می کند. در حال حاضر هم سرمربی هرتیمی باشد طرفدار آن خواهم بود.»


علی حمودی درباره روش 2-4-4 کلاسیک تیم پیکان که در هفته های اخیر بیشتر با این روش بازی می کند و همچنین بردهای کم گل پیکان گفت:« قطعا ما در 2-4-4 خیلی خوب هستیم و در این شرایط با وجود دو مهاجمی که در ترکیب داریم می توانیم هرلحظه به گل برسیم. از طرف دیگر شکل فوتبال ما به گونه ای است که اولویت اصلی مان این است که ابتدا گل نخوریم. این روشی است که تیم های بزرگی در دنیا آنرا اجرا می کنند.»


او درباره بازی با پرسپولیس در هفته نهم اضافه کرد:« بازی حساسی است و درحال حاضر فاصله امتیازی ما با پرسپولیس فقط یک امتیاز است.»


یک نکته جالب و غیرفوتبالی درباره مدافع راست پیکان اینکه او همیشه مقابل دراتوبوس تیم می ایستد تا همه بازیکنان و کادرفنی پیکان سوار شده و او آخرین نفر سوار اتوبوس می شود. خودش دراین باره گفت:« من همیشه دوست دارم جلو و کنار راننده بنشینم. راستش را بخواهید من حساسیتی دارم و  باید زمانی که در ماشین هستم حتما مقابل را ببینم، اصلا نمی توانم روی صندلی های عقبی بنشینم و حتی در ماشین بخوابم. به همین خاطر مجبور هستم همیشه جلوی اتوبوس کنار راننده بنشینم.»


این بازیکن اهوازی که در تعطیلات به شهرش بازگشته درباره فضای اهواز بعد از حادثه تلخ تروریستی در هفته گذشته گفت:« برخلاف چیزی که معاند ها و دشمنان در فضای مجازی منتشر می کردند در اهواز شرایط خیلی آرام است. متاسفانه آنقدر اخبار دروغ در فضای مجازی وجود داشت که حتی خود من هم فکر می کردم الان فضای شهر جور دیگری باشد اما اینگونه نیست. تنها مشکلی که هست کمی مشکلات اقتصادی است که در همه جا وجود دارد.

دیدگاه‌ها