کد خبر : 1557742 | 08 مهر 1397 ساعت 13:34 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

آقای گل شدن یا نشدنم دست خدا است

آل کثیر: برای دیده شدن باید گل زد

مهاجم پیکان سومین گلش در این فصل را در حالی به ثمر رساند که بازهم به عنوان یک بازیکن تعویضی به میدان آمده بود.

آل کثیر: برای دیده شدن باید گل زد

به گزارش" ورزش سه" عیسی آل کثیر درحالی که پیکان برابر سپیدرود به برد نیاز داشت در نیمه دوم به میدان آمد و در دقایق پایانی از اشتباه مدافع حریف استفاده کرده و با یک گل زیبا سه امتیاز بازی را به حساب تیمش ریخت. این سومین گل آل کثیر بود و جالب است که گل های او همه امتیاز آور بودند. او یک گل سه امتیازی هم به استقلال خوزستان و یک گل یک امتیازی به ماشین سازی تبریز زده بود. 

مهاجم تیم فوتبال پیکان در این رابطه  گفت: «خیلی خوشحالم که توانستم برای بار دوم با گلزنی ام در این بازی پیروزی را برای پیکان به ارمغان بیاورم. اما باید بگویم که گلزنی من به تنهایی رقم نخورد و یک تیم پشت تلاشی که من به ثمر رساندم قرار داشت. »


آل کثیر اضافه کرد: «من تمام تلاشم را می کنم ولی خب فوتبال است دیگر حساب و کتاب ندارد. من همیشه سعی کردم بهترین نتیجه را برای تیم هایم داشته باشم و تا مقطعی هم به آقای گلی نزدیک شدم اما گفتم که فوتبال است و هیچ چیزش حساب و کتاب ندارد و شما نمی توانید از همین حالا بگویید که کدام تیم قهرمان خواهد شد یا چه کسی آقای گل می شود. من به عنوان یک ورزشکار حرفه ای خوب تمرین و درست زندگی می کنم اما بقیه اش دیگر به عهده خداست که آیا لیاقتش را داریم آقای گل شویم یا نه. با همه این اوصاف خدا را شاکرم و دست از تلاش برنخواهم برداشت.»


او در ادامه گفت:« پیکان در این مدت خوب کار کرده و مطمئنا به آن چیزی که هدفش است دست پیدا خواهد کرد چون این تیم هم از نظر داشتن کادرفنی و بازیکن، ایجاد امکانات و ... شرایط خوبی دارد و چون باشگاه می خواهد و شرایط را مهیا می کند مطمئنا تیم هم در مسیر خواسته آنها کار را پیش می برد، اگر اینطور نباشد آن وقت نباید توقعی هم حاصل شود. با توجه به خواست باشگاه و اراده تیم برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت قطعا پیکان امسال به آن چیزی که می خواهد می رسد.»

 

1332756


مهاجم دزفولی تیم پیکان درباره بازی حساس هفته نهم برابر پرسپولیس گفت: «انگیزه داشتن برای بازی های پرسپولیس و استقلال صحبت همیشگی من است چون تنها این دیدارهاست که پخش زنده دارد و در دیگر مواقع فقط خانواده هایمان پیگیر بازی های ما هستند. اگر هم پخش زنده را کنار بگذاریم برای دیده شدن باید گلزنی کنیم. این هم یکی از عوامل اصلی ایجاد انگیزه برای هر بازیکن در تیم هایی مثل پیکان که خیلی تماشاگر ندارد می شود. ما تمام تلاشم را می کنیم و امیدواریم که این بازی هم دست پر بیرون بیایم.»

دیدگاه‌ها