کد خبر : 1557745 | 08 مهر 1397 ساعت 13:39 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ تیمی مثل ذوب آهن زیبا بازی نمی کند

ابراهیم‎زاده: با بازیکن خودی درگیر شدم نه داور

ذوب آهن در روزی که با یک بازی تهاجمی به دنبال برد بود نود دقیقه تلاشش در نهایت منجر به یک تساوی پرگل شد.

ابراهیم‎زاده: با بازیکن خودی درگیر شدم نه داور

به گزارش" ورزش سه" ذوب آهن در روزی که فرصت های زیادی داشت در نیمه اول دو بار دروازه اش توسط صنعت نفتی ها باز شد تا تمام تلاش این تیم در نهایت برای کسب مساوی باشد. ذوب آهن در این بازی و در نیمه دوم مسعود ابراهیم زاده مدافعش را به دلیل اخراج از دست داد و ده نفره توانست بازی را به تساوی بکشاند. ابراهیم زاده در این رابطه گفت:« دقیقا خودم هم نمی دانم! هر سال یک اخراجی می گیرم و انگار یک عادت شده، پارسال در دیدار مقابل پرسپولیس آنطور اخراج شدم در حالی که حقم دریافت کارت زرد دوم نبود امسال هم که اینطور. »


او افزود: «صحنه اول که اصلا خطا نبود و کمک داور کنار من بود و از او پرسیدم که شما که پرچم نزدید پس چطور خطا گرفته شده ناگهان داور وسط گفت من خودم سوت زدم و خطای تو را گرفتم. به نظرم اصلا آن صحنه کارت نداشت اما نظر داور بود و من نمی توانستم چیزی بگویم. در صحنه خطای بازیکن خارجی مان نیمکت ما اعتراض کردند و داور سمت نیمکت ما رفت و آنجا ایستاده بوده که من توپ را برداشتم و خواستم بازی را شروع کنم ناگهان با بازیکن خارجی مان گفتگوی کوتاهی داشتم و در این صحبت یک ناراحتی کوچک ایجاد شد و من هم توپ را به زمین کوبیدم و به او اعتراض کردم. در همین موقع کمک داور، داور را صدا زد و گفت که من توپ را به زمین کوبیدم و برای همین کارت زرد دوم را نشان داد و اخراجم کرد. »


مدافع ذوب آهن در ادامه گفت:« من به داور اعتراض نکردم و با کسی هم درگیر نشدم که بخواهند به من کارت قرمز نشان بدهند. من فقط توپ را از بازیکنمان گرفتم و گفتم که توپ دست من است همین؛ بعدش هم توپ را کوبیدم زمین و گفتم که این توپ من است، کار بدی انجام ندادم که بخواهند من را اخراج کنند. »


او همچنین افزود: «تازه بازی داشت شروع می شد که این اخراج شرایط ما را کمی دچار مشکل کرد. اگر این اتفاق نمی افتاد مطمئنا باشید که ما با تغییراتی که در نیمه دوم داشتیم می توانستیم بازی را برنده شویم اما این اشتباه باعث شد که ما پیروز میدان نباشیم. مطمئنا اگر 11 نفره بازی می کردیم می توانستیم نتیجه دیگری خلق کنیم.»


مدافع ذوب آهن با اشاره به اینکه تیمش شایسته برد در این بازی بوده اضافه کرد:« درست است که در شرایط سخت نتیجه را به حریف واگذار نکردیم و بازی را مساوی شدیم اما تساوی در این بازی برای ما کارساز نبود. ما در این بازی موقعیت های زیادی داشتیم که گل نشد و اگر استرس اخراج من به تیم وارد نمی شد می توانستیم برنده شویم. ان شاالله در بازی بعدی مان برنده خواهیم شد و ما اگر یک برد به دست بیاوریم روی دور نتیجه گیری و شرایط خوب قرار می گیریم. من فکر نمی کنم تیمی به مانند ذوب آهن چنین بازی کند، این تیم فوتبال زیبا انجام می دهد که اگر استرس برد از روی تیم با رسیدن به اولین پیروزی برداشته شود می تواند خودش را به اثبات برساند.»


او درباره بازی  بعدی تیمش در لیگ برتر هم گفت:« تا بازی هفته بعد 2 هفته ای زمان باقیمانده و مطمئنا در آن بازی فقط برای برد به میدان می رویم. ما برایمان بازی داخل خانه و خارج از خانه هیچ فرقی ندارد و در اکثر بازی هایمان فقط برای برد بازی می کنیم و ان شاالله بردمان از همین بازی رقم خواهد خورد.»

دیدگاه‌ها