کد خبر : 1557791 | 08 مهر 1397 ساعت 18:03 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

رضا خالقی‌فر: شش نبود، 24 بود

توضیح گلزن ماشین درباره شادی گل خبرساز

گلزن تیم ماشین سازی می گوید یک لحظه غفلت در آخرین دقیقه دیدار این تیم در اهواز سه امتیاز شیرین را از آنها گرفت.

توضیح گلزن ماشین درباره شادی گل خبرساز

به گزارش "ورزش سه"، چیزی نمانده بود تا شاگردان مهاجری بتوانند با تنها گل رضا خالقی فر برابر فولاد خوزستان به برتری برسند اما در دقیقه نود رویای برد در اهواز به واقعیت تبدیل نشد تا دو تیم با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دهند. خالقی فر در مورد این دیدار و شرایط تیم با خبرنگار ورزش سه به گفتگو پرداخت.

 

غفلت کردیم

 

یک امتیاز از خانه فولاد بیرون کشیدن کار سختی بود ولی ما می توانستیم با سه امتیاز خانه حریف را ترک کنیم که یک لحظه غفلت و کم تجرگی این برد را از دست ما در آورد.

 

شش تایی نبود، 24 بود

 

وقتی با لباس ماشین سازی به میدان رفته ام یعنی تمام ذهن و اراده و خواسته ام برای این تیم است و کری خواندن برای تیم دیگری نامردی است. در جریان شادی گل 2 و 4 را نشان دادم که 24 مرحوم هادی نوروزی بود و آن را به شش تشبیه کردن اشتباه است.

 

1341276

 

حذفی میان بر آسیاست

 

مقابل جم در خانه آنها کار سختی را داریم ولی برای برد تلاش میکنیم و امیدواریم در نبود تراکتور نماینده شایسته ای برای تبریز باشیم و قطعا این دیدار را جدی میگیریم و از میان بر آسیا استفاده میکنیم

 

مشکلات در حال حل شدن است

 

ما در هفته های ابتدایی هم بد نتیجه نگرفتیم ولی شرایط خوب نبود و به نوعی میتوان گفت بی انگیزه شده بودیم ولی با تغییرات جدید شرایط بهتر شده و با انگیزه بالا و تلاش زیاد روند رو به جلو خواهیم داشت.

 

تبریزی ها برای ما هم استادیوم پر میکنند

 

من اعتقاد دارم که می توان سکوهای استادیوم را برای ماشین هم پر کرد. این هفته تبریزی ها برای یک بازی معمولی  یادگار را برای تراکتور پر کرده اند و قطعا اگر نتایج خوبمان ادامه داشته باشد حداقل بنیان دیزل را هم برای ما پر خواهند کرد

دیدگاه‌ها