کد خبر : 1557823 | 08 مهر 1397 ساعت 19:08 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس پاکدشت 1 ملوان بندرانزلی 1

لیگ یک/ صدرنشین واقعی لیگ در رده یازدهم!

ملوانان در دیدار ششم خود، امروز توانستند تیم پرسپولیس پاکدشت را در خانه متوقف کنند.

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته ششم لیگ دسته اول، دو تیم پرسپولیس پاکدشت و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف یکدیگر رفتند و یکی از مهمترین دیدارهای این هفته را رقم زدند.


حملات ملوانان و اصرار آنها به پیروزی در این بازی خیلی زود نتیجه داد و آنها در دقیقه 15 دیدار توانستند دروازه تیم میزبان را باز کنند. در این دقیقه ارسال بابک مرادی روی دروازه پاکدشتی ها خطرساز شد و در حالی که چیزی نمانده وارد دروازه شود با برخوردی اندک به پای رضا مرادی، مدافع تیم پرسپولیس پاکدشت وارد دروازه این تیم شد تا ابهامی برای اطلاع نام گلزن به وجود آید. به دلیل عنوان شده برخی از سایت ها نام گلزن این بازی برای ملوان بندرانزلی را بابک مرادی، بازیکن ملوانان عنوان کردند و برخی دیگر نیز از رضا مرادی مدافع تیم میزبان و گل به خودی نام بردند.

 

1341303


هر آنچه که بود ملوانی ها نیمه اول را با همان یک گل به پایان رساندند تا پس از استراحتی پانزده دقیقه ای برای حفظ پیروزی خود در نیمه دوم پا به میدان بگذارند اما این اتفاق هرگز رخ نداد و در میانه های نیمه دوم این شاگردان فرهاد کاظمی بودند که توانستند گل تساوی را وارد دروازه بندرنشینان کنند. گل میزبانان این دیدار در دقیقه 67 توسط مصطفی ماهی به ثمر رسید. نتیجه ای که تا پایان بازی باقی ماند و دو تیم توانستند از این بازی یک امتیاز به دست بیاورند.


پرسپولیس پاکدشت با این تساوی توانست 8 امتیازی شود و در رده هشتم جدول رده بندی قرار بگیرند اما در طرف دیگر ملوانی ها پس از این دیدار توانستند 6 امتیازی شوند و در جایگاه یازدهم جدول حضور پیدا کنند. نکته جالب درباره رتبه ملوانان در لیگ امسال اینکه آنها بازی های لیگ را با امتیاز 6- آغاز کردند و پس از صفر کردن این جریمه، 6 امتیاز دیگر نیز به دست آوردند. این موضوع بدان معناست که اگر بندرنشینان با جریمه امتیازی روبرو نبودند اکنون می توانستند با 12 امتیازی که به دست آوردند در صدر جدول رده بندی قرار بگیرند.

 

1341304

 

1341305

دیدگاه‌ها