کد خبر : 1557835 | 08 مهر 1397 ساعت 21:01 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل قطع برق ورزشگاه تازه تاسیس پارس

در ادامه لیگ‌دسته اول دربی جدید شهر شیراز در ورزشگاه پارس برگزار شد . در جریان این بازی در دقیقه ۸۵ برق ورزشگاه قطع شد و مسابقه را از جریان انداخت .

دلیل قطع برق ورزشگاه تازه تاسیس پارس

به گزارش "ورزش سه"، میثم حجتی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز در این ارتباط گفت: مسابقه دو تیم همشهری قشقایی و فجر  تماشاگران زیادی را پس از مدت ها به ورزشگاه کشاند و طرفداران هر دو تیم از تماشای یک بازی با کیفیت لذت بردند . در این مسابقه هر دو تیم موقعیت های خیلی خوبی بوجود آوردند که در نهایت تیم پر طرفدار قشقایی  برنده بازی شد.


حجتی در ارتباط با قطعی برق ورزشگاه پارس گفت: برق ورزشگاه  مشکلی پیدا نکرده بود  و از سوی اداره برق قطعی ایجاد شده بود.

 

مربیان دو تیم نوری که توسط ژنراتور تامین شده بود را برای ادامه بازی کافی دانستند اما داور راضی به ادامه بازی نبود؛ البته در ادامه رضایت به ادامه مسابقه داد که با وصل شدن برق از سوی اداره برق که با پیگیری هایی که صورت گرفت  در ورودی ورزشگاه حاضر شدند و کلید های مربوطه را وصل کرده بودند دقایق باقی مانده مسابقه با نور استاندارد برگزار شد .


حجتی در پایان این بازی زیبا را که موقعیت های زیادی داشت به هواداران هر دو تیم تبریک گفت و خاطر نشان کرد :هواداران هر دو تیم بدون هیچ حاشیه ای تنها تیم های خود را تشویق کردند و روز خوبی را برای  فارس رقم زدند که در نهایت پس از مدت ها شاهد صدر نشینی تیمی از شیراز و فارس در لیگ یک بودیم که این میتواند بهترین ارمغان و دست آورد این دربی باشد .

دیدگاه‌ها