کد خبر : 1557909 | 09 مهر 1397 ساعت 11:04 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت شاو از مورینیو؛ شکست اخیر تقصیر ما بود، نه او

لوک شاو مدافع منچستریونایتد از شکست 3-1 تیمش مقابل وستهام با عنوان شکستی فاجعه‌بار یاد کرد ولی مدعی شد که تمام تقصیرها به گردن ژوزه مورینیو سرمربی یونایتد نیست و او به تنهایی نباید به خاطر این شکست سرزنش شود.

حمایت شاو از مورینیو؛ شکست اخیر تقصیر ما بود، نه او

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در فصل جدید از هفت بازی خود در سه بازی شکست خورده‌اند و بدترین شروع فصل خود در نزدیک به 30 سال اخیر را رقم زده‌اند. این ناکامی‌های یونایتد و درگیری علنی شده‌ی آقای خاص با پل پوگبا ستاره‌ی فرانسوی یونایتد باعث شده تنها چند ماه بعد از شروع سومین فصل حضور مورینیو در یونایتد، زمزمه‌های اخراج او در حوالی این باشگاه شنیده شود.

 

1341395

 

ولی شاو معتقد است بازیکنان یونایتد باید هدف اصلی انتقادها باشند و نه سرمربی تیم. شاو به خبرنگاران گفت:" ما بازیکنان تیم باید اول به خودمان بپردازیم. ما هستیم که در زمین بازی می‌کنیم. سرمربی که داخل زمین نیست، مگر نه ؟ اگر راستش را بخواهید، شکست ما در مقابل وستهام فاجعه‌بار بود. ما تیم نبودیم و اگر بازی تا ابد هم ادامه پیدا می‌کرد نمی‌توانستیم وستهام را شکست دهیم. به اعتقاد من ما چه به لحاظ فردی و چه به عنوان تیم، وحشتناک بودیم. اینطوری نمی‌شود برنده شد. تحمل این شکست سخت است و ما از هواداران‌مان به خاطر چیزی که از ما دیدند عذرخواهی می‌کنیم".

 

شاو در ضمن اعتراف کرد که بین دو نیمه مورینیو با عصبانیت با بازیکنان تیمش صحبت کرده ولی با این اوصاف، یونایتد در نیمه‌ی دوم هم نتوانسته نتیجه‌ی بازی را به سود خود برگرداند.

 

1341394

 


شاو در ادامه‌ی صحبت‌هایش به خبرنگاران گفت:" بله بین دو نیمه سرمربی با ما صحبت کرد، صحبت‌هایی که به اعتقاد من لازم بود و ما استحقاق تنبیه شدن را داشتیم. او سعی کرد به ما تلنگر بزند تا به خود بیاییم. مورینیو گفت باید تحرک بیشتری داشته باشیم، باید بیشتر روی بازی تمرکز کنیم، باید برای تصاحب توپ با قدرت بیشتری بجنگیم و در یک کلام، باید درست بازی کنیم. ولی این اتفاق‌ها در نیمه‌ی دوم نیفتاد. بله این واقعاً ناراحت‌کننده است. ما یک روز خیلی خیلی بدی را پشت سر گذاشتیم".

 

دیدگاه‌ها