کد خبر : 1557982 | 09 مهر 1397 ساعت 15:34 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی: با مهاجری باید رده بالای جدول را به دست بیاوریم

هافبک ماشین سازی تبریز اعتقاد دارد انگیزه و خودباوری بزرگی در بین بازیکنان است و اکنون آنها در حال یادگیری فوتبال تهاجمی و تماشاگرپسند هستند.

غلامی: با مهاجری باید رده بالای جدول را به دست بیاوریم

به گزارش "ورزش سه"، توحید غلامی که در این فصل به تیم ماشین سازی تبریز پیوسته روزهای خوبی را در کنار رضا مهاجری تجربه می‌کند و از هدف بزرگ تیمش برای دستیابی به رتبه تک رقمی جدول می‌گوید. هافبک این تیم درباره بازی مقابل فولاد خوزستان می‌گوید: فولاد جزو تیم‌های خوب جدول امسال محسوب می‌شود و ناکامی آنها طی هفته‌های اخیر دلیل بر کیفیت بد آنها نیست. فوتبال جذابی را از سوی دو تیم شاهد بودیم و تیم ما با تمرکز بالا به دنبال کسب امتیاز خارج از خانه مقابل این تیم بود.


وی ادامه داد: ماشین سازی اکنون در بازی‌های خارج از خانه نیز به دنبال پیروزی است و در این دیدار هم کاملا بدشانس بودیم که در ثانیه‌های پایانی برد را از دست دادیم.


غلامی با اشاره به تغییر سیستم ماشین سازی بعد از حضور رضا مهاجری روی نیمکت این تیم گفت: آقای مهاجری در طول چند فصلی که در تیم پدیده حضور داشتند نشان داده بودند به فوتبال تهاجمی اعتقاد دارند و اکنون این شیوه را در ماشین سازی هم در حال اجرا هستند. جذابیت فوتبال به نمایش تهاجمی تیم‌هاست و اکنون نیز ما به دنبال این هستیم تا خواسته‌های کادرفنی را برآورده کنیم و مطمئن باشید با این روش حضور در جایگاه بالای جدول را نشانه خواهیم گرفت و به نتایج خوبی دست پیدا خواهیم کرد.


هافبک دفاعی ماشین سازی در خصوص جدایی آندرانیک تیموریان گفت: آقای تیموریان یکی از بازیکنان باکیفیت و ستاره فوتبال ایران هستند که از رقابت با ایشان می‌توانستم تجربیات زیادی کسب کنم. دلیل جدایی ایشان را نمی‌دانم. روی کار خودم تمرکز دارم و تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را برای رضایت کادرفنی و برآورده کردن انتظارات آنها در زمین به اجرا بگذارم. در چند دیدار اخیر علیرغم مصدومیت در ترکیب حاضر شدم و می‌خواهم فصل بهتری را نسبت به گذشته پشت سر بگذارم و اهداف بزرگی را در ذهن دارم که برای آن خواهم جنگید.

دیدگاه‌ها