کد خبر : 1558013 | 09 مهر 1397 ساعت 17:38 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

مرزبان: کارمان برابر استقلال سخت اما لذتبخش است

سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان شاگردانش را مهیای دیدار یک شانزدهم جام حذفی مقابل استقلال می‌کند و از انگیزه آنها برای پیروزی صحبت می‌کند.

مرزبان: کارمان برابر استقلال سخت اما لذتبخش است

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا مرزبان که سابقه حضور روی نیمکت تیم‌های پرسپولیس، پیکان، پدیده و سیاه جامگان را در کارنامه دارد، اکنون روی نیمکت نفت مسجد سلیمان حاضر شده و در یکی از دیدارهای حساس و جالب توجه مرحله یک هشتم تیمش را مقابل استقلال رهبری خواهد کرد و مثل همیشه پرحرارت و پرانرژی از شانس تیمش برای صعود از این مرحله صحبت می‌کند.


مرزبان که با حضورش روی نیمکت نفت مسجد سلیمان شرایط تاکتیکی آنها را با تغییر همراه کرده، در خصوص بازی فردای تیمش مقابل استقلال به ایلنا گفته: ما بعد از یک بازی فوق العاده قوی و مدرن که برابر سپاهان انجام دادیم، تمامی بازیکنان ما بهترین عملکردشان را داشتند و از هر نظر تیم برتر بودند تنها نتیجه خوبی کسب نکردند و بازیکنان در حال حاضر به کیفیت خودشان اعتقاد پیدا کردند که می‌توانند با همه‌ی تیم ها رقابت شانه به شانه داشته باشند و برای بازی با استقلال، تیمی که شاید در لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرده اما در آخرین اردوی تیم ملی 6 نماینده داشته، نشان می‌دهد که بازیکنان خلاق و خیلی خوبی دارد که همین کار را برای ما سخت می‌کند چرا نتایجی که این تیم کسب کرده انتظارات از آنها پایین باشد اما کار فوق العاده سختی داریم.


وی در ادامه گفت: ما می‌دانیم که با یک پیروزی می‌توانیم روحیه خوبی داشته باشیم و با اعتماد به نفش در شهر باشیم؛ این بازی جذابیت و حساسیت خاصی برای تماشاگرانمان دارد.


نفت مسجد سلیمان طی دو دیدار پیاپی در جام حذفی و لیگ برتر باید برابر استقلال قرار گیرد و سرمربی این تیم در اینباره اینطور می‌گوید: برای ما فرقی ندارد چون با احساسی که طرفداران ما دارند، با تمام قوا برابر استقلال حاضر می‌شویم و هر دو بازی برای ما اهمیت زیادی دارد. استقلال در دربی بوده، ما هم برابر سپاهانی بازی کردیم که بسیار مقتدرانه حاضر شد و انتظار یک بازی فوق العاده خوب را برابر استقلال دارم.


وی درباره شرایط میلاد میداوودی و حضور این بازیکن در این دیدار مقابل تیم سابقش گفت: اینکه میلاد کی بازی می‌کند؛ اول یا بین دو نیمه به ترکیب اضافه شود، مسئله ای است که باید در تمرین امروز آن را بسنجیم و با یکدیگر صحبت کنیم که مشخص شود.


مرزبان درباره دربی اخیر سرخابی‌ها و نمایش دو تیم در این بازی گفت: زمان ما بازیکنان در اینگونه بازی‌ها باید تمام توانشان را بدون در نظر گرفتن حواشی به کار می‌گرفتند، هر بازیکنی باید تمام توانش را دور از حاشیه در زمین بکار بگیرد و روی این مسئله همیشه تاکید داشتیم اما دربی سرعت خیلی پایینی داشت و کیفیت بسیار پایین بود. البته باید دو تیم را درک کنیم که دو سه هفته اخیر با بازی‌های سخت و حواشی دست و پنجه نرم می‌کردند و امیدواری من این است که شرافت فوتبال را دور از حواشی نگه داریم.


مربی سابق پرسپولیس درباره دیدار فردای پرسپولیس مقابل السد گفت: قول می‌دهم به طرفداران فردا یک گوسفند قربانی می‌کنیم تا پرسپولیس به مرحله بعدی صعود کند. با طرفداران این تیم خاطرات خوبی دارم. مهم این است که احساس خوبی نسبت به این تیم دارم که به فینال لیگ قهرمانان می‌رسد. همین حس را به استقلال هم داشتم و اگر آنها هم به فینال می‌رفتند برای نماینده کشورمان قربانی می‌کردم. این را می‌دانم که حتی استقلالی‌ها هم برای پرسپولیس دعا می‌کنند.

 

دیدگاه‌ها