کد خبر : 1558015 | 09 مهر 1397 ساعت 17:47 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

آبشک: تماشاگران توقع بی جا نداشته باشند

سپاهان را ببریم شانس اول قهرمانی در جام‌حذفی هستیم

هافبک تیم نساجی مازندران معتقد است در صورتی که بتوانند سپاهان را در جام حذفی شکست دهند به یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در جام حذفی تبدیل می‌شوند.

سپاهان را ببریم شانس اول قهرمانی در جام‌حذفی هستیم

به گزارش "ورزش‌سه"، محمد آبشک هافبک تیم نساجی مازندران در خصوص شرایط تیمش بعد از تعطیلات لیگ برتر و سه بازی مقابل پرسپولیس، استقلال و سایپا تهران گفت:
بعد از تعطیلات سه هفته ای لیگ روند مثبتی را طی کردیم و شکل تاکتیکی بهتری گرفتیم. بدشانسی ما این بود که تعطیلی لیگ بعد از برد ما مقابل نفت مسجدسلیمان بود و همین باعث شد که در روند ما توقف ایجاد شود. نساجی تا به اینجای لیگ بازی‌های سختی با مدعیان لیگ برتر داشته و نتایج نسبتا خوبی هم به دست آورده است. تیم ما با کمک کادر فنی آنقدر خوب کار کرده که به راحتی به هر تیمی نبازد. ان‌شاالله در آینده هم بهتر خواهیم شد و هوادارانمان را خوشحال خواهیم کرد.


وی در خصوص کرنر بحث برانگیزی که در مسابقه با سایپا داشتند گفت:
بازیکن ما به کمک داور گفت که من دارم کرنر را تاکتیکی می‌زنم که کمک داور متوجه قضیه نشد و سردرگم شد. ای کاش بازیکن می‌گفت که من دارم بازی را شروع می‌کنم و به این وسیله کار ما بهتر پیش می‌رفت. به هر حال هر بازی یک اشتباه داوری به ضرر ما وجود دارد. البته ناخواسته بوده و عمدی در کار وجود نداشته است اما داوران باید دقت خود را بیشتر کنند تا به تیم ما ضربه نخورد.


آبشک هم‌چنین درباره شایعات موجود پیرامون وجود مشکلات مالی در نساجی و خداحافظی مالکان باشگاه نیز گفت:
ما مشکلات مالی نداریم و فقط یک خورده دلخوری به وجود آمده که بازیکنان از آن بی خبرند. دو مالک محترم باشگاه تا به الان پای کار ایستاده اند و به تمامی تعهدات خود در این شرایط بد اقتصادی عمل کرده اند. من فکر نمی‌کنم که مشکل خاصی وجود داشته باشد و به روال قبل از نساجی حمایت خواهد شد.


هافبک تیم نساجی در رابطه با توقعات زیاد تماشاگران از نساجی و ناراحتی آن‌ها از عدم نتیجه گیری تیمشان گفت:
توقع قهرمانی از نساجی در حال حاضر غیر معقول است. تیم ما خوب هست و کادرفنی قوی دارد. شما اگر از ابتدا فصل نگاه کنید تیم ما پیشرفت بسیاری خوبی داشته است. ما راحت به هر تیمی نمی‌بازیم و هر تیمی هم که ما را برده سخت به نتیجه رسیده است. آن‌هایی که فوتبالی هستند می‌دانند که تیم ما برای قهرمانی بسته نشده. ما با توجه به اینکه سال اول حضورمان را پشت سر می‌گذاریم در لیگ برتر می‌مانیم و اگر ناداوری‌ها و بدشانسی‌ها دست از سر ما بر دارد، به اعتقادم رتبه تک رقمی در جدول به دست می‌آوریم. هواداران بدانند ما هدفمان این است که دل آن‌ها را شاد کنیم اما توقعات بی جا هم کمی اذیت کننده است.


آبشک هم‌چنین درباره دو دیدار تیمش با سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی نیز گفت:
آقای قلعه نویی یکی از مربیان پرافتخار فوتبال ایران هستند و من در ملوان افتخار شاگردی ایشان را داشتم. سپاهان پرمهره ترین تیم لیگ ایران است و برای قهرمانی بسته شده. اما ما هم به دنبال این هستیم دل طرفداران را شاد کنیم و اگر سپاهان را در جام حذفی ببریم یکی از شانس‌های قهرمانی در این جام خواهیم بود. در آخر هم می‌خواهم از هواداران خوب نساجی تشکر کنم و به آن‌ها اطمینان دهم که جواب اعتمادشان را با نتایج خوب خواهیم داد.

دیدگاه‌ها