کد خبر : 1558022 | 09 مهر 1397 ساعت 18:15 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

مربی زسکا:

این بهترین زمان ممکن برای مصاف با رئال است

رئال مادرید فردا در مسکو دومین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را برابر زسکا انجام خواهد داد.

این بهترین زمان ممکن برای مصاف با رئال است

به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از شکست 3-0 از سویا و تساوی در دربی مادرید شرایط روحی چندان مناسبی ندارد؛ ضمن اینکه چهار بازیکن بزرگ خود را نیز در بازی فردا غایب می بیند.

 

 

1341253

 

 

ویکتور گونچارنکو، سرمربی زسکا در نشست خبری این بازی گفت:« می خواهیم از ابزارهای خودمان برای ضربه زدن به رئال استفاده کنیم. از شرایط تیمم راضی هستم؛ هرچند که چند مصدوم و غایب مهم داریم. در نقل و انتقالات بازیکنانی را از دست دادیم و سعی کردیم جانشینان خوبی به خدمت بگیریم. فکر می کنم در مسیر درستی قرار داریم و به بازی فردا خوشبین هستم.»

 

رئال بدون رونالدو:« نمی توان گفت که بدون رونالدو، رئال بهتر بازی می کند. او در اکثر گل های رئال نقش مستقیم داشت و گل های فراوانی به ثمر می رساند. حالا وظایف گلزنی تقسیم شده و بازی تیمی در رئال مشهودتر است.»

 

بهترین زمان برای مقابله با رئال:« بله؛ رئال راموس، مارسلو، ایسکو و بیل را در اختیار ندارد. شاید بتوان گفت که الان بهترین زمان ممکن برای مصاف با رئال است ولی بازیکنان جوان رئال هم در سطح بالایی هستند و می خواهند خودشان را اثبات کنند. ممکن بود این بازیکنان در صورت عدم غیبت هم در این بازی استراحت می کردند چون رئال بازی های سنگینی را در این یکی دو هفته انجام داده است.»

 

 

دیدگاه‌ها