کد خبر : 1558031 | 09 مهر 1397 ساعت 18:23 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

نوراللهی: می‌خواهیم دست پر به تهران بازگردیم

هافبک جوان و تاثیرگذار پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تیمش موفق شود در بازی فردا برابر السد خواسته کادرفنی و هواداران را برآورده کند.

نوراللهی: می‌خواهیم دست پر به تهران بازگردیم

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی، هافبک شماره هشت و موفق پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به همراه مربی این تیم در نشست خبری حضور یافت و به توضیح درباره شرایط و انگیزه هم‌تیمی‌هایش در این بازی پرداخت: ما اکنون خوشحالیم بابت حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا. دو سال پیاپی است که در این مرحله حضور داریم.


وی ادامه داد: السد تیم بسیار خوبی است و ما با توجه به مشکلات مان مقابل این تیم بازی خواهیم کرد. هفته پیش یکی از بهترین بازیکنان مان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم اما با همه این مشکلات از تمام توان خود خواهیم گذاشت تا به نتیجه دست یابیم و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم و دست پر به ایران بازگردیم، همانطور که هواداران به ما اعتماد دارند و انرژی می‌دهند.

 

احمد نوراللهی نیز در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به نفرات سرشناس حریف و رقابت بین نفرات جوان پرسپولیس و تجربه بالای حریف گفت: ژاوی و گابی بازیکنان بسیار بزرگی هستند که سابقه حضور در بارسلونا و اتلتیکو را دارند و در تیم ملی حضور داشتند. بازیکنان شاخصی هستند اما ما انگیزه زیادی داریم و امیدوارم بتوانیم هر چه در توان داریم در زمین به اجرا بگذاریم و برای تیم خود مثمرثمر باشیم. امیدواریم در بازی فردا موفق باشیم.

دیدگاه‌ها