کد خبر : 1558034 | 09 مهر 1397 ساعت 18:45 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

مثل دوران اتلتیکو تنها به برد فکر می‌کنم

گابی: آماده جنگ فینال با پرسپولیس هستیم

ستاره اسپانیایی السد از انگیزه های تیمش برای برتری مقابل پرسپولیس و صعود به فینال صحبت کرد.

گابی: آماده جنگ فینال با پرسپولیس هستیم

به گزارش "ورزش سه"، السد قطر بار دیگر برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت تا اینبار برای جنگ صعود به فینال رقابت جالبی بین دو تیم رقم بخورد. گابی، ستاره اسپانیایی السد که سال های سابقه حضور در لالیگا و تیم اتلتیکومادرید را در کارنامه دارد، در نشست خبری پیش از این بازی سرمربی تیمش را همراهی می کرد و در خصوص این بازی گفت: این بازی نه فقط برای السد بلکه برای تمام قطر است و ما خیلی انگیزه داریم تا این رویا را محقق کنیم و تیم را برای سومین بار در طول تاریخ خود به فینال اسیا برسانیم.


وی با اشاره به شرایط تیمش گفت: ما کاملا آماده هستیم تا با تمام سرسختی با پرسپولیس بجنگیم. نتیجه خوبی را هم پیش از بازی با پرسپولیس در لیگ گرفتیم و با قدرت حریف خود را شکست دادیم.


گابی که جزو مهره‌های تاثیرگذار این بازی محسوب می‌شود در ادامه گفت: ما تیم باتجربه ای هستیم و بازیکنان باتجربه ای هم داریم که شرایطی را به وجود می آورند تا به بازیکنان جوان هم چیزهایی را بیاموزند.

 

تلاش می کنیم تا ذهنیت پیروزی را به وجود بیاوریم. وقتی که در اتلتیکو مادرید بازی می کردم فقط برای برد به میدان می رفتم و بردن جام های بیشتر. حالا هم در السد آماده این هستیم تا ببریم و جام بگیریم.

دیدگاه‌ها