کد خبر : 1558036 | 09 مهر 1397 ساعت 18:50 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

از سرسختی پرسپولیس کاملا باخبریم

فریرا: هدف السد؛ گل زده زیاد و عدم دریافت گل

سرمربی السد قطر از انگیزه شاگردانش برای صعود به فینال و از پیش رو برداشتن پرسپولیس خبر داد.

فریرا: هدف السد؛ گل زده زیاد و عدم دریافت گل

به گزارش "ورزش سه"، اسوالدو فریرا، سرمربی پرتغالی السد با حضور در نشست خبری از شرایط تیمش صحبت کرد و در این رابطه گفت: آمادگی و تمرین خاصی پیش از بازی با پرسپولیس نداشتیم چرا که سه روز قبل در لیگ به میدان رفتیم و یک بازی مهم را با برد پشت سر گذاشتیم.


وی با اشاره به شرایطی که تیمش پیش از این دیدار پشت سر گذاشته گفت: بیشتر روی مسائل روانی با بازیکنان برای دیدار با پرسپولیس کار کردیم چرا که این بازی نه فقط برای السد بلکه برای کشور قطر مهم است و با انجام دادن کارهای انگیزشی بازیکنان را به زمین می فرستیم تا بهترین نمایش خود را داشته باشند.


فریرا با اعلام اینکه عملکرد پرسپولیس را کاملا زیر نظر گرفته‌اند و از آنها کاملا شناخت دارد گفت: ما از سرسختی پرسپولیس خبر داریم و به همین خاطر هم از همه مردم قطر و هواداران می‌خواهیم که برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند. ما به دنبال زدن گل های زیاد هستیم که بدون حضور حداکثری به این مهم نمی‌رسیم.


سرمربی پرتغالی السد با اعلام اینکه شرایط روانی تیمش در بهترین حالت ممکن قرار دارد گفت: ما هیچ فشاری را حس نمی‌کنیم و این برای ما و بازیکنان بسیار خوب است. ما تلاش می کنیم که رویای فینالیست شدن السد را محقق کنیم. ما باید فقط به این مسابقه فکر کنیم. نیمه دوم در ایران خواهد بود. در حال حاضر بازی فردا مهم است گرچه در نهایت نتیجه مسابقه در پایان دو مسابقه به دست می‌آید.


السد در مرحله گروهی برابر پرسپولیس قرار گرفت و در دوحه با سه گل به برتری دست یافت، هرچند جدال دو تیم در بازی برگشت و تهران با یک گل به سود پرسپولیس همراه شد. فریرا در این خصوص می‌گوید: این بازی در مرحله نیمه نهایی است و با دیدار در مرحله گروهی متفاوت است. ما باید مراقب باشیم و در طول 90 دقیقه تمرکز داشته باشیم. هدف ما گلزنی زیاد و دریافت صفر گل است.

دیدگاه‌ها