کد خبر : 1558037 | 09 مهر 1397 ساعت 19:03 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

ربیعی: لیگ یک امسال سنگین است

به نظرم صدرنشینی تیمم واقعی نیست

سرمربی تیم آلومینیوم اراک معتقد است که لیگ یک امسال بسیار سخت تر و جذاب تر دنبال می‌شود و نمی‌توان تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر را از الان تشخیص داد.

به نظرم صدرنشینی تیمم واقعی نیست

 

به گزارش "ورزش‌سه"،  محمد ربیعی سرمربی تیم آلومینیوم اراک در خصوص دیدار تیمش با تیم پرستاره و مدعی اکسین البرز که با نتیجه تساوی به پایان رسید گفت:
بازی مقابل اکسین به نظرم جز بازی های با کیفیت لیگ بود حالا هر تیمی نسبت به برنامه ریزی که از لحاظ کیفیت فنی داشت بازی کرد. در نیمه اول ما بهتر از آنها بودیم و در نیمه دوم با توجه به تعویض ها و فرآیندی که اکسین داشت به نظرم این تیم در مقاطعی خیلی بهتر از ما بازی کردند. البته برنامه ریزی نیمه دوم ما نزدیک به نیمه اول بود اما استفاده از دو مهاجم بلندقامت در اکسین باعث شد بازی از ریتمش خارج شود و ما با اشتباه فردی که بچه هایمان انجام دادند یک پنالتی تقدیم حریف کردیم و بازی در نهایت تساوی شد. در مجموع فکر می کنم تماشاگران حاضر در ورزشگاه از بازی با کیفیت هر دو تیم لذت برده باشند.


سرمربی تیم آلومینیوم اراک در خصوص تغییرات به وجود آمده در جدول بعد از حذف سیاه جامگان و صدرنشین شدن تیمش در لیگ یک گفت:
از نظر من این صدرنشینی واقعی نیست و به شاگردانم توصیه خواهم کرد و مهم نیست که ما کجای جدول هستیم چون همین الان 6 تیم صدرنشین هستند و به هم چسبیدند. امسال لیگ سنگینی است و فاصله تیم ها به هم نزدیک است، خیلی از تیم ها هم هستند که خیلی خوب نتیجه می گیرند. برنامه ریزی که من با مدیران آلومینیوم داشتم این بوده که بتوانیم امسال تیم خوبی باشیم، تیم پویاتر و درست تری نسبت به گذشته باشیم و اگر شد در همین امسال جز مدعیان صعود باشیم. اگر هم نه که امسال بتوانیم یک تیم متفاوت تر از قبل باتوجه به زیرساخت هایمان باشیم.


ربیعی درباره نتایج خوب تیم تحت هدایتش نیز گفت:
این نتایج در واقع زحمت همه است و در واقع همه برای رسیدن به این رتبه تلاش کردند. تیم آلومینیوم با سرمربی سال گذشته اش که اکنون جز همکاران خوب من هستند کارشان را خیلی خوب انجام دادند و با توجه به شرایطی که داشتند تیم را در جدول حفظ کردند علی الخصوص نتایجی که در نیم فصل دوم به دست آوردند. هدف ما این است که شخصیت خوبی به آلومینیوم بدهیم و بعد از آن جز مدعیان صعود باشیم.


سرمربی آلومینیوم در رابطه با حذف دو تیم از لیگ یک نظر خود را اینگونه بیان کرد:
در این مساله چندین بحث وجود دارد؛ یکی از مواردی که ما به دلیل کنار گذاشته شدن این دو تیم با آن روبه رو هستیم این است که فرآیند کیفی لیگ را کاملا از بین می برد. اگر قرعه کشی هم نشود خیلی سخت است چون با وجود وقفه هایی که ایجاد می شود در هر هفته دو تیم بازی نمی کند و 9 بازی تبدیل به 7 بازی شده است. این وقفه ها باعث می شود که از شرایط مسابقه دور شوند. ضمنا جدول خوانی لیگ هم دچار مشکل می شود چون یک تیم یک بازی کمتر یک تیم یک بازی بیشتر دارد. کلا فرآیند لیگ را خیلی سخت می کند. البته قرعه کشی مجددا لیگ در نیم فصل صورت می گیرد که دیگر این مشکلی را که ما در نیم فصل اول با آن روبه رو هستیم را نداشته باشیم.


ربیعی در آخر درباره بازی این هفته تیمش با نود ارومیه نیز گفت:
مطمئنا بازی سختی داریم چون روند آن تیم صعودی و رو به جلوست، ما باید در زمین ارومیه ها بازی کنیم و در کل برای ما بازی پر اهمیتی است و ما برای خوشحالی مردم اراک هر کاری از دستمان بربیاییم خواهیم کرد. در آخر هم می‌خواهم از استاندار اراک و مسئولین کارخانه آلومینیوم تشکر کنم که شرایط خوبی را به وجود آورده اند و همه جور از تیم حمایت کرده و به دنبال موفقیت تنها نماینده اراک هستند.

دیدگاه‌ها