کد خبر : 1558156 | 10 مهر 1397 ساعت 12:13 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

نوری: تنها چیزی که تیم من کم داشت"شانس" بود

دومین شکست اینگول اشتات با سرمربی ایرانی

دومین شکست متوالی این بار در خانه به ثبت رسید تا شوک مربی ایرانی روی نیمکت اینگول اشتات تا این جا بی تاثیر باشد.

دومین شکست اینگول اشتات با سرمربی ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی هفته هشتم بوندس لیگا B در شرایطی به میزبانی آئودی اسپورت پارک استادیوم برگزار شد که نزدیک به 8 هزار تماشاگر به امید بازگشت تیم محبوب شان به روزهای اوج خود را به سکوها رسانده بودند تا حامی آلکس نوری و شاگردانش در جدال با یونیون برلین باشند.


این دومین بازی بود که سرمربی ایرانی الاصل هدایت اینگول اشتات را برعهده داشت بلکه روند ناکامی های این تیم به پایان برسد. آلکس نوری با کمترین تغییر به نسبت بازی هفته قبل برابر کلن صدرنشین شاگردانش را به مصاف تیم رده چهارمی یونیون فرستاد به این امید که بتواند با کسب امتیاز شوک مثبتی به تیم وارد کند اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه شکست در نیمه نخست امیدها را به حداقل رساند.


نیمه دوم بازی باز هم با برتری برلینی ها و ثبت دومین گل آغاز شد تا تک گل دقایق پایانی اینگول اشتات چندان نتیجه خوشایندی برای نوری و شاگردانش در پی نداشته باشد تا دومین شکست با سرمربی ایرانی به ثبت رسیده و جایگاه این تیم در رده هفدهم جدول دست نخورده باقی بماند. با وجود این ناکامی تماشاگران حاضر طبق روال همیشه به حمایت از تیم محبوب شان پرداختند بلکه به این شکل زمینه برای فرار از سقوط را فراهم کنند.


بعد از این بازی رسانه های آلمانی با اشاره به ریسک بالایی که آلکس نوری با قبول هدایت اینگول اشتات انجام داد به تجدید خاطره روزهای نخست حضور او روی نیمکت برمن در بوندس لیگا پرداختند، جایی که مربی جوان ایرانی – آلمانی سه بازی متوالی را باخت اما بعد از آن رکورد جاودانه و تاریخی 12 برد متوالی با برمن ها را ثبت کرد تا نامش در تاریخ باشگاه وردربرمن به عنوان تنها مربی که چنین آماری از خود به ثبت رسانده، درج شود.


آلکس نوری در پایان بازی با یونیون برلین بار دیگر با بیان این که عدالت فوتبال برقرار نشده است، گفت:« به این نتیجه رسیدم که شانس در فوتبال واقعا تاثیر فراوانی دارد چون نمایش تیم من در نیمه دوم از هر نظر کامل بود و تنها شانس کم داشت که مانع شکست شود. نکته ای که ما باید امیدوار باشیم در بازی های آتی به ما کمک کند نه این که باعث بی عدالتی شود».

 

دیدگاه‌ها