کد خبر : 1558205 | 10 مهر 1397 ساعت 16:23 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین محمدیِ سپاهان؛

قلعه‌نویی محمدی چهار سال پس از خاطره جذاب (عکس)

روز گذشته سپاهانی ها برای وینگر سرعتی و تکنیکی خود جشن تولد گرفتند.

قلعه‌نویی محمدی چهار سال پس از خاطره جذاب (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی چند سال پیش و قبل از پیوستن به تیم فوتبال راه آهن در تمرینات استقلال شرکت کرد تا شاید مورد توجه امیرقلعه نویی قرار بگیرد.

 

قضیه از این قرار بود که در تمرینات پیش فصل لیگ چهاردهم زمانی که تمرینات استقلال در کمپ اختصاصی باشگاه برگزار می شد برادران محمدی برای دادن تست به امیر قلعه نویی معرفی شدند که در دومین جلسه تست گیری مهرداد محمدی با فرارهای سرعتی و تکنیک ناب خود چشمان سرمربی استقلال را به خود خیره کرد.


 
قلعه نویی بعد از تمرین با صدا کردن مهرداد از او نامش را پرسید و بعد از این که متوجه شد نام این بازیکن مهرداد است با شوخی و خنده خطاب به این بازیکن گفت: «مهرداد؟! به تو می خورد اسمت "مصیب" باشد و احتمالا اسم فرهنگی‌ات مهرداد است.

 

محمدی پس از نمایش های خوبی که در سال اول حضور در سپاهان با ویسی داشت، در سال دوم چندان در ترکیب تیم کرانچار جا نیفتاد تا زمزمه های تعویض او با محمدرضا اخباری در میانه های فصل هم ایجاد شود؛ انتقالی که سپاهانی ها خوش شانس بودند، با موافقت سایپا انجام نشد و حالا حسرت فروش آسان او را نمی خورند.

 

محمدی در لیگ هجدهم عملکرد بسیار خوبی در سپاهان داشته؛ مهرداد دو گل در لیگ زده و یک گل در جام حذفی و دو پاس گل هم برای هم تیمی هایش ارسال کرده است.

 

روز گذشته جشن تولد 25 سالگی محمدی در باشگاه سپاهان و با حضور امیرقلعه نویی برگزار شد؛ بازیکنی که امیرقلعه نویی این بار استعداد او را کشف کرد.

 

دیدگاه‌ها