کد خبر : 1558280 | 10 مهر 1397 ساعت 21:19 | 56.9K بازدید | 0 دیدگاه

11 مرد، یک تیم؛

تیمی که در دوحه حماسه‌سازی کرد!

تیم پرسپولیس به شکلی عجیب و دراماتیک السد قطر را شکست داد و راهش برای صعود به فینال را هموار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت که با مصدومیت حسین ماهینی و محسن ربیع خواه و محرومیت محمد انصاری و کمال کامیابی و سرما خوردگی سیدجلال حسینی و سیامک نعمتی به دوحه رفته بودند، پس از ایستادگی جانانه در مقابل عناصر هجومی السد، روی فرار دیدنی علیپور یک پنالتی گرفتند و آقای گل سرخ ها بهترین استفاده را از این توپ برد.

 

عکس تیمی پرسپولیس متشکل از بازیکنانی چون آدام همتی، سیامک نعمتی و بشار رسن است؛ بازیکنانی که فصل گذشته اکثرا نیمکت نشین بودند اما این فصل به ستاره هایی تبدیل شده اند که در هر بازی ناجی تیم برانکو می شوند.

 

1341702

 

به عبارتی پرسپولیس با پروفسور، تیم بودن را یاد گرفته و مهم تر از آن تیم ماندن در هر شرایطی را آموخته است. نباید فراموش کرد در جریان بازی امید عالیشاه نیز مصدوم شد و به بیرون رفت اما تقریبا هیچ تاثیری در عملکرد سزاوارانه تیم پرسپولیس به وجود نیامد.

 

سرخپوشان پایتخت در دوحه حماسه سازی کردند اما هنوز برای رسیدن به فینال یک بازی دیگر پیش رو دارند، یک بازی در تهران که با حضور هواداران و چند بازیکن، می تواند با شرایط بهتری به انجام برسد اما نکته مهمی که شاگردان برانکو به خوبی می دانند و هواداران هم باید بدانند این است که کار هنوز به پایان نرسیده است.

دیدگاه‌ها