کد خبر : 1558291 | 10 مهر 1397 ساعت 21:40 | 135.3K بازدید | 0 دیدگاه

ایوانکوویچ: باید در آزادی با صدهزار نفر جشن فینال بگیریم

مربی پرسپولیس در پایان بازی تیمش مقابل السد که در دوحه با برتری سرخپوشان همراه بود، به گفتگو با رسانه ها پرداخت.

ایوانکوویچ: باید در آزادی با صدهزار نفر جشن فینال بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، در غیاب برانکو ایوانکوویچ که در این دیدار به دلیل محرومیت از جایگاه ویژه تماشاگر تلاش شاگردانش و پیروزی تاریخی آنها بود، این زلاتکو ایوانکوویچ بود که بعد از کوچ موفق در کنار زمین حضور یافت و به تشریح پیروزی ارزشمند پرداخت. مربی کروات سرخ ها در ابتدای صحبت هایش گفت: بعد از بازی به این زیبایی و یک برد شیرین خیلی خوب است که در این نشست حضور پیدا می کنم. شاهد بودید که بازی سختی بین دو تیم انجام شد. السد بازی مالکانه تری داشت و نتوانست شانس آنچنانی روی دروازه شکل دهد. تیم ما خیلی جنگنده بود و بازیکنان با عضلات خود بازی می کردند.


وی ادامه داد: برد یک بر صفر این خوش بینی را به ما می دهد تا در تهران بتوانیم صعود کنیم و جواز حضور در فینال را به دست بیاوریم.


زلاتکو با اشاره به سختی کار تیمش در جدال با السد گفت: السد تیمی بسیار عالی بود ولی این نیمه اول تقابل ما بود و نیمه دیگر آن در تهران باقیمانده است. باید با تمرکز کافی و کامل در بازی برگشت حاضر شویم. از این نتیجه خوشحال هستیم و خوشحال تریم که توانستیم هوادارانمان را خوشحال کنیم. حالا باید خودمان را کاملا آماده کنیم تا در بازی برگشت بتوانیم به نتیجه لازم برسیم.


مربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره نظرش در خصوص عملکرد داوری و صحنه منجر به پنالتی این تیم گفت: من داوری را نقد نمی کنم و درباره آن صحبت نمی کنم. السد خیلی خشن و محکم بازی کرد و البته از نظر تاکتیکی خوب و در سطح بالا کار کرد اما ما در دوندگی بالا آنها را غافلگیر کردیم.


وی ادامه داد: به السد تبریک می گویم آنها خیلی خوب کار کردند. نیمه دوم این دیدار همانطور که گفتم در تهران باقیمانده اما مقابل یکصدهزار هوادار.


مربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار قطری در خصوص اینکه پیش بینی چنین نتیجه ای در بازی امشب را داشت گفت: وقتی مقابل تیمی مثل السد بازی می کنید، آن زمان سخت می شود حساب کرد در دوحه بتوانید السد را ببرید. آن هم در شرایطی که با محرومیت و مصدومیت 3 بازیکن اصلی در این بازی حضور می یابید. خوشحالم اکنون با بهترین نتیجه به خانه برمی گردیم.


زلاتکو در سوالی چالشی از سوی خبرنگار قطری درباره نمایش بازیکنان جوان و گمنام تعویضی تیمش در مقایسه با نفراتی که با محرومیت و مصدومیت این جدال را از دست دادند گفت: بازیکنانی که به زمین آمدند همان هایی هستند که ما همواره و همیشه به آنها اعتماد داشتیم. اعتماد ما به این بازیکنان امروز جواب داد و ما نتیجه آن را در زمین گرفتیم. البته نمی توان این بازیکنان را با نفراتی که با مصدومیت و محرومیت مواجه بودند مقایسه کنیم. ما 20 و چند بازیکن داریم و همگی آنها را به یک چشم نگاه می کنیم.

دیدگاه‌ها