کد خبر : 1558294 | 10 مهر 1397 ساعت 22:15 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

یووه 3 - 0 یانگ بویز؛ درخشش دیبالا در نبود رونالدو

یوونتوس موفق شد در دیداری آسان با 3 گل یانگ بویز را مغلوب کند.

یووه 3 - 0 یانگ بویز؛ درخشش دیبالا در نبود رونالدو


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که در اولین دیدار خود مقابل والنسیا به پیروزی رسیده بود، امشب هم کار دشواری برای غلبه بر یانگ بویز نداشت و با درخشش و هت تریک پائولو دیبالا این تیم گمنام را مغلوب کرد.

 

یوونتوس از همان ابتدا حملات خود را آغاز کرد و در دقیقه 5 هم به گل رسید. روی پاس بلند و پشت مدافعان از سوی بونوچی، دیبالا صاحب فرصت شد و با یک ضربه فنی گل اول بیانکونری را به ثمر رساند.

 

1341711

 

حملات بیانکونری ادامه یافت و در دقیقه 19 و روی پاس برناردسکی، دیبالا فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما ضربه او توسط بالموس مهار شد.

 

اما در دقیقه 33 یوونتوس به گل دوم هم رسید. ضربه محکم ماتوئیدی از پشت محوطه توسط دروازه بان یانگ بویز مهار شد اما در ریباند دیبالا با حضور به موقع زننده گل دوم تیمش لقب گرفت.

 

1341712

 

1341714

 

در ادامه یوونتوس جریان بازی را آرام کرده و بیشتر به حفظ توپ پرداخت تا در نهایت با دبل دیبالا و برتری 0-2 راهی رختکن شود. یووه در همان ابتدای نیمه دوم بهترین بخت را برای زدن گل سوم هم داشت اما ضربه زیبای دیبالا به دیرک دروازه یانگ بویز برخورد کرده و دور شد.

 

در ادامه یوونتوس با تعداد زیاد بازیکنانش در حمله بخت مناسبی برای زدن گل سوم داشت اما خودخواهی برناردسکی باعث از دست رفتن موقعیت شد.

 

اما در دقیقه 70 یوونتوس به گل سوم هم رسید. کوادرادو با پاس دیدنی خود موقعیت سازی کرد و دیبالا در شرایط آسان و با یک ضربه تمام کننده گل سوم را نیز وارد دروازه یانگ بویز کرد.

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و یوونتوس نیز میل چندانی به حمله کردن نداشت. در دقایق پایانی مویس کین فرصت خوبی را از دست داد تا در نهایت یوونتوس با همان 3 گل به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها