کد خبر : 1558295 | 10 مهر 1397 ساعت 22:00 | 89.6K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی منشا، توفیق اجباری برای پرسپولیس (عکس)

گادوین منشا در نیمه اول مسابقه یک موقعیت استثنایی گلزنی برای پرسپولیس است داد؛ اتفاقی که چندان به ضرر شاگردان برانکو نشد.

به گزارش "ورزش‌سه"،  شاگردان برانکو ساعاتی پیش توانستند یک برد شیرین در دوحه به دست آورند و با نتیجه 1-0 السد را شکست داده و نیمی از راه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را طی کنند.


اما در نیمه اول بازی گادوین منشا، الماس سیاه پرسپولیسی‌‌ها یک موقعیت استثنایی گلزنی را از دست داد تا درخشش وی تداوم نداشته باشد. در دقیقه 18 بازی بشار رسن با یک حرکت تکنیکی از جناح چپ زمین نفوذی را به محوطه جریمه انجام داد و پاس در عمقی را برای منشا ارسال کرد که این مهاجم آفریقایی در دو قدمی نتوانست دروازه خالی السد را باز کند.

 

1341720


اتفاقی که چندان هم برای پرسپولیس بد نشد. بی شک اگر شاگردان برانکو در آن دقایق به گل می‌رسند باید فشار زیادی را از سوی السد تحمل می‌کردند. اتفاقی که با نیمکت خالی پرسپولیس چندان به سود این تیم نبود. اما آن‌ها با ارائه یک بازی منطقی توانستند حریف قدرتمند قطری خود را در خانه کنترل کرده و موقعیت زیادی در نیمه اول و دوم به آن‌ها ندهند. بی شک اگر این دیدار را بار دیگر تماشا کنید، متوجه خواهید شد که اکثر فرصت‌های گلزنی السد از شوت از راه دور به دست آمده که همگی با واکنش‌های خوب بیرانوند دفع شد.

 

1341722


هم‌چنین می‌توان گفت که پرسپولیسی‌ها در بهترین زمان مسابقه به گل رسیدند. درست در دقایق آخر که آب سردی بر پیکره السد ریخته و باعث شد که آن‌ها فرصت زیادی برای جبران نداشته باشند. شاگردان برانکو حالا نیمی از راه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را طی کرده‌اند و امیدوارند بتوانند با کسب نتیجه لازم در دیدار برگشت برای اولین بار به مرحله نهایی صعود کرده و شانس کسب عنوان قهرمانی  داشته باشند.

 

1341721

دیدگاه‌ها