کد خبر : 1558298 | 10 مهر 1397 ساعت 22:05 | 38.7K بازدید | 0 دیدگاه

گابی مقهور جنگجویان ارتش سرخ

شکست سلطان واندا متروپولیتانو در دوحه

هافبک اسپانیانیایی السد که نزدیک به 500 بازی در لالیگا انجام داده امشب نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

شکست سلطان واندا متروپولیتانو در دوحه

به گزارش"ورزش سه" پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با وجود کمبود بازیکن توانست تیم پرستاره السد را با بازیکنان گرانقیمتش در دوحه ببرد. یکی از ستاره های این بازی بی شک گابی بازیکن اسپانیایی بود که مستقیم از لالیگا و تیم قدرتمند اتلتیکو مادرید به فوتبال آسیا و تیم السد آمده است. گابی که امروز توسط بازیکنان پرسپولیس مهار شد و در نهایت نتوانست مانع از شکست تیمش شود سال گذشته در اتلتیکو مادرید و در رقابت های لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری 47 بازی انجام داده بود.


او در 35 سالگی و در حالی که یک سال از سیدجلال حسینی هم جوانتر است و در اوج به السد آمد و در کنار ژاوی کاری کرد که السد تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد اما بازی نیمه نهایی و انگیزه و دوندگی پرسپولیسی ها حتی تجربه و توان فنی گابی را مغلوب کرد. گابی با 329 بازی با لباس اتلتیکو مادرید، 135 بازی برای رئال زاراگوزا و تیم هایی جون ختافه و تیم ملی اسپانیا در رده های زیر 21 یک سال یک بازیکن در کلاس جهانی است.


او که در السد عقب تر از ژاوی بازی می کند امروز در بسیاری مواقع با مهاجمان پرسپولیس علیپور و منشا که عقب بازی می کردند در حال مبارزه بود و در نهایت هم نتوانست مانع از شکست تیمش شود. گادوین منشا مهاجم نیجریه ای پرسپولیس در این بازی فشار زیادی را روی گابی آورد و باعث شد تا هافبک اسپانیایی نتواند با تمام توان برای تیمش بازی سازی کند.

دیدگاه‌ها