کد خبر : 1558299 | 10 مهر 1397 ساعت 22:16 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

هوفنهایم 1 - 2 سیتی؛ پایان ناکامی های پپ در اروپا

منچسترسیتی در دیداری دشوار در خانه هوفنهایم 1-2 پیروز شد.

هوفنهایم 1 - 2 سیتی؛ پایان ناکامی های پپ در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه دروازه سیتیزن ها در همان دقیقه اول مقابل بلفودیل باز شد، اما آنها در ادامه 2 بار به گل رسیده و بعد از 4 شکست متوالی بالاخره در لیگ قهرمانان پیروز شدند.
 

هوفنهایم بازی را هجومی آغاز کرد و در کمال تعجب در دقیقه یک به گل اول رسید. روی پاس دمیربای، بلفودیل در محوطه صاحب فرصت شده و با یک ضربه زمینی به گوشه دروازه موفق شد دروازه سیتی را باز کند.

 

1341715

 

1341716

 

اما سیتی خیلی زود روندی هجومی به خود گرفت و در دقیقه 8 به گل رسید. لروی سانه در محوطه صاحب توپ شده و با یک پاس عرضی آگوئرو را در موقعیت گل قرار داد تا او با ضربه ای دقیق گل تساوی را به ثمر برساند.

 

1341719

 

1341717

 

در دقیقه 17 سیتی می توانست به گل دوم هم دست یابد اما ضربه سر محکم اوتامندی با اختلاف کمی از کنار دروازه هوفنهایم به بیرون رفت.

 

در ادامه باز هم سیتی صاحب توپ و میدان بود و در دقیقه 34 آگوئرو می توانست با یک ضربه زیبا به سمت چپ دروازه گل دوم را به ثمر برساند اما باومن عکس العمل مناسبی نشان داد.

 

در اواخر نیمه اول و روی پاس بلند ادرسون، آگوئرو بخت مناسبی برای گلزنی داشت اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت و نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

1341718

 

در همان ابتدای نیمه دوم هوفنهایم روی حرکت گیرلیتچ صاحب فرصت گلزنی شد اما ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 59 ادرسون خروج اشتباهی داشت و توپ از روی سر او رد شد اما مدافعان منچسترسیتی با حضوری به موقع دروازه را نجات دادند. در نیمه دوم سیتی نمایش ضعیفی داشت و نتوانست فرصت خاصی روی دروازه نماینده آلمان ایجاد کند. در دقیقه 70 آگوئرو می توانست گل برتری سیتی را به ثمر برساند اما ضربه سر او با بی دقتی به بیرون رفت.

 

اما در ادامه سیتی حملات خود را بیشتر کرد و در دقیقه 87 به گل رسید. با اشتباه عجیب مدافع هوفنهایم، داوید سیلوا با تیزهوشی در محوطه صاحب فرصت شده و با ضربه ای دقیق گل برتری سیتی را به ثمر رساند و سیتی در دیداری دشوار 1-2 هوفنهایم را شکست داد.

دیدگاه‌ها