کد خبر : 1558332 | 10 مهر 1397 ساعت 23:46 | 138.9K بازدید | 0 دیدگاه

کار سختی مقابل 100 هزار هوادار داریم؛

فریرا: پرسپولیسی‌ها کُشتی می‌گرفتند!

سرمربی السد معتقد است تیمش علی رغم شکست یک بر صفر در بازی رفت برابر پرسپولیس، از شانس صعود به فینال لیگ قهرمانان برخوردار است.

فریرا: پرسپولیسی‌ها کُشتی می‌گرفتند!

به گزارش "ورزش سه"، اوسوالدو فریرا در نشست خبری پس از مسابقه با پرسپولیس گفت: ما همچنان از شانس پیروزی در بازی برگشت برخوردار هستیم؛ تیم باید باور داشته باشد که می‌تواند به این هدف برسد؛ ما فقط به اینکه باید نتیجه خوب بگیریم و در بازی برگشت در تهران به پیروزی برسیم، فکر می کنیم و این تنها نتیجه‌ای است که می‌تواند ما را به فینال برساند.


او با تاکید بر اینکه پرسپولیس تیم سر سختی است، عنوان کرد: انگار پرسپولیسی‌ها با ما کشتی گرفتند و اصلا طوری بازی کردند که انگار این مسابقه فوتبال نبوده است؛ در سراسر بازی اتلاف وقت کردند ولی ما به خوبی مبارزه کردیم، اما با این حال اکنون هیچ چاره و گزینه‌ای جز اینکه در بازی برگشت به پیروزی برسیم، نداریم تا بتوانیم شانس‌مان برای رسیدن به فینال و قهرمانی را زنده نگه داریم؛ می دانیم کار سختی است ولی چیزی است که می‌خواهیم به آن برسیم.

 

سرمربی السد قطر درباره تعویض‌هایی که برابر پرسپولیس انجام داد، عنوان کرد: مشعل برشام مصدوم بود و حتی نمی‌توانست به توپ ضربه بزند؛ به همین خاطر سعد الدوساری بازی کرد ولی او هم نمی‌تواند در مسابقه برگشت بازی کند چون امشب کارت زرد گرفت و محروم شد.


فریرا در خصوص بازی دادن به حمزه حسن حاجی گفت: او تنها مهاجم روی نیمکت ما بود و به همین خاطر او را جایگزین حامد اسماعیل کردیم تا قدرت هجومی تیم را بیشتر کنیم؛ به این مسئله که حمزه در لیگ ستارگان کم بازی کرده بود، فکر نکردیم؛ کم بازی کردن او در لیگ، دست ما نیست و بخاطر قوانین شرایط لیگ است.


او با دفاع از سبک بازی تیمش برابر پرسپولیس ابراز کرد: اگر به بازی ما مقابل الریان نگاه کنید، می‌بینید که با همین آرایش کار کردیم که خیلی هم موفق بودیم.


سرمربی السد پیرامون بازی آینده مقابل پرسپولیس گفت: دیدار برگشت بسیار دشوار خواهد بود؛ به ویژه اینکه باید مقابل 100 هزار تماشاگر بازی کنیم و این امتیاز خیلی بزرگی برای آنها است؛ ضمن اینکه پرسپولیس در بازی رفت به پیروزی یک بر صفر رسیده است.


فریرا در پایان صحبت‌های خود اظهار کرد: بازیکنان پرسپولیس قدرت بدنی بالایی دارند و به دنبال استفاده از اشتباهات ما هستند ولی اطمینان دارم السد می‌تواند در بازی برگشت نتیجه خوبی بگیرد.

دیدگاه‌ها