کد خبر : 1558335 | 10 مهر 1397 ساعت 23:52 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: یوونتوس هنوز در سطح ایده آل نیست

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از پیروزی 3-0 مقابل یانگ بویز در لیگ قهرمانان، ادعا کرد که تیمش هنوز در سطح ایده آل نیست.

آلگری: یوونتوس هنوز در سطح ایده آل نیست

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری امشب در غیاب کریس رونالدو، موفق شد با هت تریک پائولو دیبالا مقابل حریف سوئیسی به یک پیروزی راحت برسد اما آلگری هنوز از تیمش کاملا راضی نیست.

او به خبرنگاران گفت:" ما شروع خوبی داشتیم و توانستیم خیلی زود پیش بیفتیم. تنها یک بار واقعا احساس خطر کردیم و وقتی به طور موقت 10 نفره شدیم، وویژک شزنی به خوبی بازیکنان کناری را وارد فاز حمله می کرد. ما موقعیت های زیادی داشتیم و اگر روی ضدحملات بهتر کار می کردیم، می توانستیم با گل های بیشتری به پیروزی برسیم.

 

1341714

 

ما در فرم خوبی هستیم اما هنوز در شرایط ایده آل نیستیم. ما امروز باید گل های بیشتری می زدیم و فرصتش را داشتیم. اکنون یک آزمون دشوار دیگر در سری آ مقابل اودینزه پیش رو داریم و باید از نظر ذهنی آماده شویم."

او همچنین در مورد پائولو دیبالا که ستاره یووه در این دیدار بود، گفت:" برای او خوشحالم. او در حال بهتر شدن است و با ثبات بیشتری بازی می کند اما همه امشب خوب بازی کردند و مقابل تیم سازمان یافته یانگ بویز، نمایش پخته ای داشتند. آنها تیمی فیزیکی هستند و تلاش کردند تا به هر شکل ممکن ما را متوقف کنند اما این برای شان کار دشواری بود."

دیدگاه‌ها