کد خبر : 1558341 | 11 مهر 1397 ساعت 00:19 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 1 – 1 آژاکس؛ صلح بزرگان در مونیخ

بایرن مونیخ در خانه خود با تساوی 1-1 برابر آژاکس متوقف شد.

بایرن 1 – 1 آژاکس؛ صلح بزرگان در مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، آژاکس که روزی یکی از قدرت های بزرگ فوتبال اروپا بود در خانه بایرن نمایشی فراتر از تصور ارائه داد و موفق شد در نهایت با تساوی 1-1 و کسب امتیاز به آمستردام بازگردد.
 

بازی با برتری بایرن مونیخ و حملات این تیم شروع شد و در همان دقیقه 4 میزبان با ارسال زیبای آرین روبن و ضربه سر محکم مت هوملس در محوطه به گل اول دست یافت.

 

1341764

 

1341767

 

در ادامه آژاکس که از دریافت گل زودهنگام شوکه شده بود، کم کم بر جریان بازی مسلط شد و می توانست در دقیقه 20 با ضربه از راه دور زیاچ به گل تساوی برسد اما نویر عکس العمل مناسبی نشان داد.

 

اما در دقیقه 24 آژاکس به گل رسید. پاس زیبای تادیچ در محوطه به مرزاوی رسید و او با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه نویر، بازی را به تساوی کشاند.

 

1341766

 

در دقیقه 33 این بار خاوی مارتینز از پشت محوطه اقدام به ضربه زدن کرد اما شوت او با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در لحظات پایانی نیمه اول آژاکس بهترین فرصت را برای زدن گل دوم داشت اما ضربه زیاچ با اختلاف کمی به بیرون رفت تا 45 دقیقه نخست با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

اولین فرصت نیمه دوم در دقیقه 49 برای آژاکس ایجاد شد اما تادیچ از گوشه محوطه جریمه به جایی زده شده که نویر در آن حضور داشت. دقایقی بعد بایرن توسط آلابا در جناح چپ صاحب فرصت شد اما ارسال او علیرغم حضور پرتعداد بازیکنان بایرن به بیرون رفت.

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و 2 تیم قادر به خلق موقعیت روی دروازه یکدیگر نبودند. در دقیقه 75 بایرن بهترین بخت را برای زدن گل تساوی به دست آورد اما ضربه خامس از فاصله ای نزدیک توسط اونانا دروازه بان آژاکس مهار شد.

 

در دقیقه 86 کیمیچ با نفوذ خود بایرن را صاحب فرصت کرد اما ضربه سر مولر روی ارسال او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 93 آژاکس تا آستانه زدن گل برتری نیز پیش رفت اما ضربه شون به دیرک دروازه بایرن برخورد کرد و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها