کد خبر : 1558342 | 11 مهر 1397 ساعت 00:10 | 140.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست باشگاه پرسپولیس از هواداران

سرخپوشان بعد از برد تاریخی مقابل السد امشب دوحه را به مقصد تهران ترک می کنند.

درخواست باشگاه پرسپولیس از هواداران

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو در نمایشی قابل ستایش موفق شدند السد قطر را در دوحه و در بازی رفت مرحله نیمه نهایی شکست دهند تا اکنون شانس زیادی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند.


بعد از این برد غرورانگیز، هواداران این تیم در کمپین هایی از حضور در فرودگاه و استقبال ویژه از شاگردان برانکو ایوانکوویچ خبر دادند.


ایرج عرب در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این خصوص گفته: قبل از هرچیز، پیروزی درخشان تیم فوتبال پرسپولیس را باید به هواداران تبریک بگوییم. همانطور که همیشه گفته می‌شود، یک نیمه از این بازی هنوز باقی مانده است که هواداران نقش کلیدی و اساسی در آن خواهند داشت.

 

معاون اداری، مالی و پشتیبانی باشگاه  در ادامه گفت:  اخبار دریافتی بیانگر آن است  که هواداران بسیاری قصد دارند برای استقبال از تیم راهی فرودگاه شوند. احساسات پاک  هواداران را درک می‌کنیم. بی‌تردید برگ برنده پرسپولیس آنها هستند ولی از آنها می‌خواهیم از این کار امتناع کنند.

 

اعضای تیم از طریق C.I.P فرودگاه، وارد و خارج می‌شوند و با توجه به اینکه تیم پس از بازی‌، بدون استراحت از دوحه بازگشته و بامداد وارد تهران می‌شود امکان حضور در جمع هواداران و پاسخ به ابراز احساسات آنها نخواهد بود.

 

عرب معاون باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد: با توجه به بعد مسافت و ساعت ورود تیم حضور هواداران برای آنها زحمت بسیاری ایجاد می‌کند و بر این اساس از هواداران عزیز پر‌سپولیس می‌خواهیم برای حمایت از اعضای تیم و ابراز احساسات خود نسبت به بازیکنان و کادر فنی‌، در تمرینات حضور پیدا کنند.

دیدگاه‌ها