کد خبر : 1558348 | 11 مهر 1397 ساعت 00:31 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

منچستریونایتد 0-0 والنسیا: تکمیل هفته ناکام شیاطین

منچستریونایتد در دیداری خانگی از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل والنسیا به تساوی بدون گل رسید.

منچستریونایتد 0-0 والنسیا: تکمیل هفته ناکام شیاطین

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو که در دو دیدار قبلی مقابل دربی کانتی و وستهام در جام اتحادیه و لیگ برتر شکست خورده بودند، در دیدار امشب مقابل والنسیا نیز به نتیجه ای بهتر از تساوی 0-0 دست پیدا نکردند.

والنسیا بازی را بهتر آغاز کرد اما بازیکنان منچستریونایتد خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند. در دقیقه 7، ارسال مارکوس راشفورد به یکی از مدافعان حریف برخورد کرد و بازیکنان یونایتد اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور دستور به ادامه کار داد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و در دقیقه 12 چیزی نمانده بود که والنسیا به گل برسد اما ضربه گونسالو گدس را دخیا به راحتی مهار کرد. سه دقیقه بعد نوبت یونایتدها بود که صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شوند اما ضربه راشفورد از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1341785

 

بازی به همین ترتیب ادامه داشت و هر دو تیم سخت به دنبال زدن گل بودند اما عملکرد خوب مدافعان، مانع از رسیدن به این هدف می شد. در دقیقه 32، یونایتد صاحب یک ضربه آزاد شد اما ضربه الکسیس سانچس به دیوار دفاعی برخورد کرد و توپ برگشتی را هم اریک بایی به بیرون فرستاد.

دو دقیقه بعد، پاس در عمق عالی از باتشوایی، گدس را صاحب موقعیت کرد اما ضربه خودخواهانه او، راهی به چهارچوب دروازه یونایتد نداشت. در دقایق پایانی این نیمه هر دو تیم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه دیگر داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و این نیمه بدون گل به پایان رسید.  

در نیمه دوم هم والنسیا شروع بهتری داشت و در دقیقه 49، روی همکاری رودریگو و گدس، این تیم صاحب یک موقعیت خوب شد ولی ضربه گدس باز هم نتوانست دروازه منچستریونایتد را باز کند.

در دقیقه 52، روی همکاری الکس سانچس و راشفورد، این پوگبا بود که صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه محکم او بعد از برخورد به گارای به بیرون رفت.

 

 

1341790

 

در ادامه این یونایتدها بودند که بر بازی مسلط شدند و لحظه به لحظه بر فشار حملات شان افزوده می شد. در دقیقه 64، ضربه آزاد پوگبا چیزی نمانده بود که قفل دروازه والنسیا را باز کند اما واکنش به موقع نتو، باعث شد تا این موقعیت هم از دست برود.

حملات یونایتد ادامه پیدا کرد و این تیم در فاصله 5 دقیقه صاحب دو موقعیت خوب دیگر شد اما ضربات پوگبا و لوکاکو، راهی به چهارچوب دروازه والنسیا پیدا نکرد.

در دقایق پایانی بازیکنان یونایتد کاملا روی دروازه حریف خیمه زدند و فشار زیادی برای زدن گل برتری روی دروازه این تیم وارد کردند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها