کد خبر : 1558358 | 11 مهر 1397 ساعت 01:15 | 50.3K بازدید | 0 دیدگاه

به او اعتماد کامل دارم

ادعای جالب لوپتگی در حمایت از بنزما

رئال مادرید در ادامه روند نامطلوبش امشب در لیگ قهرمانان نیز ناکام ماند و به زسکا باخت.

ادعای جالب لوپتگی در حمایت از بنزما

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست 3-0 برابر سویا و تساوی بدون گل برابر اتلتیکو در لالیگا، رئال در لیگ قهرمانان نیز ناکام ماند و با یک گل به زسکا باخت. این سومین بازی متوالی بود که رئال نتوانست گلی به ثمر برساند.

 

 

 

1341799

 

 

 

لوپتگی، سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« تنها چیزی که کم داشتیم گل بود. آن همه موقعیت داشتیم که هیچکدام گل نشدند. چند ضربه به تیر زیدم و از این حیث حقیقتا بدشانس بودیم. وقتی گل نمی زنید، واضح است که در رسیدن به پیروزی ناکام می مانید.

مشکل ما امشب فقط گلزنی بود. از هر راهی که فکرش را بکنید، گل زدن را امتحان کردیم. از چپ و راست توپ ریختیم. شوتزنی کردیم. پاس های عمقی دادیم و .... بازی هم به بدترین شکل ممکن برای ما شروع شد. دقیقه یک گل خوردیم و زسکا نیز همین را می خواست. آنها عقب کشیدند و دل به ضدحملات بستند. در فوتبال از این اتفاقات می افتد. امشب تیم بدشانسی بودیم.»

 

 

1341803

 

 

ادامه روند گل نزدن های بنزما:« همه بازیکنان از جمله بنزما مورد اعتماد من قرار دارند. کریم در تمام بازی ها حاضر بوده و بازیکنی است که کاملا مورد اعتمادم قرار دارد. گلزنی ها او از سر گرفته خواهند شد.

کریم امشب مثل دیگر بازیکنان در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشت. باید توجه داشت که او به تنهایی مسئول گل زدن در رئال نیست. با اعتماد و آرامش خاطر، بار دیگر بردهای پرگلی به دست خواهیم آورد.»

 

 

 

دیدگاه‌ها