کد خبر : 1558367 | 11 مهر 1397 ساعت 09:02 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

توقف بایرن مونیخ مقابل آژاکس آمستردام

کوواچ: شروع عالی اول فصل برایمان مشکل‌ساز شده

نیکو کوواچ سرمربی بایرن مونیخ پس از توقف تیمش مقابل آژاکس در رقابتهای چمپیونزلیگ که باعث شد روند بازی‌های بدون پیروزی این تیم ادامه پیدا کند گفت شاید در شروع فصل همه چیز برای ما بیش از حد ساده بوده.

کوواچ: شروع عالی اول فصل برایمان مشکل‌ساز شده

به گزارش "ورزش سه"، در بازی دیشب دو تیم متس هوملس در اوایل بازی بایرن را پیش انداخت ولی نصیر مزروعی در نهایت گل تساوی را به ثمر رساند تا بایرن در کمال شگفتی در خانه‌ی خود مقابل حریف هلندی به تساوی 1-1 رضایت دهد. بایرن مونیخ در سه بازی اخیر خود پیروز نشده و این در حالی است که در شروع فصل جاری، از هفت بازی اول خود هفت پیروزی بدست آورده بود.


کوواچ بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" هیچکس انتظار این را نداشت. ولی فوتبال همین است. وقتی تیمی زمین می‌خورد همیشه این فرصت را دارد که دوباره روی پاهایش بلند شود. شاید اوایل فصل همه چیز برای ما بیش از حد آسان بوده. ولی حالا باید آستین‌ها را بالا بزنیم و به روزهای خوب برگردیم. می‌دانم الان همه راجع به این صحبت می‌کنند که ما سه بازی است که پیروز نشده‌ایم. بله، واقعیت این است که باید از نو روی نکات اصلی و اساسی تیم فکر کنیم. راستش را بخواهید این شرایط چیزی نبود که من تصور کرده بودم. حالا باید خیلی سریع دوباره همان بایرنی را نشان بدهیم که در هفت بازی اول فصل دنیا از ما دیده بود".


بایرن هفته‌ی گذشته با شکست در مقابل هرتا برلین شوکه شده بود و برای پیروزی در مقابل آژاکس قرار گرفت. بایرنی‌ها در بازی شروع خوبی داشتند و هوملس بعد از گذشت چهار دقیقه قفل دروازه‌ها را باز کرد. اما آژاکس در اواسط نیمه‌ی اول پاسخ بایرن را داد تا شوت زیبای مزروعی نتیجه را به تساوی بکشاند.


کوواچ در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت:" این بازی مسلماً برای ما بازی خوبی نبود. ما در 15 دقیقه‌ی اول خیلی خوب بازی کردیم ولی بعد به نظرم حریف را دست کم گرفتیم، در دوئل‌ها کمتر شرکت کردیم و اگر هم شرکت کردیم در آنها برنده نشدیم و اجازه دادیم تک تک توپهای دوم در اختیار حریف قرار بگیرد. تعداد پاسهای بد ما وحشتناک بود. ما می‌خواستیم خیلی سریع به گلهای زیاد برسیم. تیمی که با این ذهنیت بازی می‌کند فضا را به حریفش واگذار می‌کند و خیلی زود اعتماد به نفسش را از دست می‌دهد. این برای ما درسی بود که در آینده به دردمان خواهد خورد. بهتر است از این زاویه‌ به ماجرا نگاه کنیم".

 

1341813

دیدگاه‌ها