کد خبر : 1558369 | 11 مهر 1397 ساعت 09:13 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی 2-1 منچسترسیتی مقابل هوفنهایم

کاپیتان منچسترسیتی: بهتر بودیم و برنده شدیم

وینسنت کمپانی کاپیتان منچسترسیتی اعلام کرد از اینکه تیمش توانست شکست در اولین بازی چمپیونزلیگ را دیشب با پیروزی بر هوفنهایم جبران کند بسیار خوشحال است.

کاپیتان منچسترسیتی: بهتر بودیم و برنده شدیم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گواردیولا در اولین روز رقابتهای لیگ قهرمانان به مصاف لیون رفته و در خانه شکست خوردند. اما سیتی دیشب در آلمان در بازی مقابل هونفهایم به لطف گل دیرهنگام داوید سیلوا توانست به پیروزی برسد و به صعود از گروهش در رقابتهای چمپیونزلیگ امیدوار بماند. سیتی ابتدا در همان دقیقه‌ی اول بازی از حریف عقب افتاد ولی بعد سرجیو آگوئرو بازی را به تساوی کشاند و در حالیکه تنها سه دقیقه به پایان بازی مانده بود سیلوا گل پیروزی‌بخش را به ثمر رساند تا حداکثر امتیازهای این بازی به سیتی تعلق بگیرد.


کمپانی بعد از بازی گفت:" بازی خارج از خانه‌ی سختی بود. یک بازی سخت و فیزیکی در مقابل تیمی که خیلی خوب سازماندهی شده بود و منظم بود و در عین حال برنامه‌ی بازی روشن و مشخصی داشت. هوفنهایم نفرات زیادی را برای فاز تهاجمی اختصاص داده بود و ما چون طبق برنامه‌ی بازی مخصوص خودمان با نفرات متعدد دفاع نمی‌کنیم به همین خاطر مجبور بودیم در طول بازی کاملاً محتاط باشیم و تمرکز بالایی داشته باشیم. آنها با شش یا هفت نفر به ما حمله می‌کردند ولی این در عوض به ما فضا می‌داد تا در ضدحمله‌ها روی دروازه‌شان خطرساز باشیم. در نهایت باید بگویم ما خوب بازی کردیم و این چیزی است که برایمان اهمیت دارد".

 

کمپانی در ادامه گفت:" ما باید از نکات مثبت این پیروزی درس بگیریم. به نظر من نحوه‌ی عملکرد ما در زمان حمله کردن و همینطور بستن خط دفاعی کمی جلوتر از موقعیت همیشگی‌اش، نکات مثبتی هستند که ما در این بازی به نمایش گذاشتیم. نتیجه‌ی این بازی برای ما فوق‌العاده است. در چمپیونزلیگ همه‌ی بازی‌های خارج از خانه واقعاً سخت هستند و گرفتن سه امتیاز از آنها کار حضرت فیل است. تنها راه برای جبران شکست در مقابل لیون این بود که در این بازی پیروز شویم و ما این کار را کردیم"

 

1341815

دیدگاه‌ها