کد خبر : 1558372 | 11 مهر 1397 ساعت 09:34 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

منچسترسیتی 2- هوفنهایم1

ناگلزمان: داور نقش مهمی در باخت ما داشت

یولیان ناگلزمان سرمربی هوفنهایم می‌گوید از شکست نزدیک شاگردانش در مقابل منچسترسیتی راضی است و به تیمش افتخار می‌کند ولی در عین حال معتقد است که یکی از عوامل اصلی شکست تیمش، داوری بد داور بازی بوده است.

به گزارش "ورزش سه"،  یولیان ناگلزمان بعد از شکست 2-1 تیمش هوفنهایم در مقابل منچسترسیتی در دومین بازی گروه F چمپیونزلیگ  به خبرنگاران گفت:" ما در نیمه‌ی اول توپ را خیلی زود از دست دادیم و بعد از آن به دست گرفتن مالکیت توپ برایمان سخت شد. البته ما خیلی زود از حریف پیش افتادیم ولی نتوانستیم از آن گل برای مدتی طولانی دفاع کنیم. منچسترسیتی بیشتر از ما کنترل بازی را در دست داشت و این البته قابل انتظار بود. ولی ما در نیمه‌ی اول دو موقعیت بزرگ داشتیم که با اینکه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم ولی نشان دادیم که تیم خطرناکی هستیم. ما در نیمه‌ی دوم بهتر فوتبال کردیم و بازی‌مان سر و شکل خوبی داشت. ما واقعاً در این نیمه باید گل دوم را می‌زدیم ولی موقعیت‌های متعددی را خراب کردیم و هر تیمی که چندین موقعیت عالی را هدر می‌دهد همیشه جریمه می‌شود. جریمه‌ی ما در این بازی خیلی تلخ بود".

 

ناگلزمان در ادامه‌ی صحبت‌هایش با انتقاد از عملکرد داور، به عنوان نمونه به خطای خشن کایل واکر بازیکن سیتی اشاره کرد و گفت:" ما فقط یک بار از داوری شانس آوردیم و آن هم به خاطر خطا روی لروی سانه بود که داور می‌توانست پنالتی بگیرد و نگرفت. ولی از طرف دیگر اکثر قریب به اتفاق سوتهای داور به ضرر ما بود. خطای کایل واکر به نظر من نه تنها کارت قرمز داشت، بلکه باید به او چند کارت قرمز نشان داده می‌شد. ولی واقعیت این است که داورها جرات ندارند به ضرر بازیکنان سیتی سوت بزنند، آنها خیلی متحد به داور حمله می‌کنند و او را تحت تاثیر قرار می‌گذارند و این کار را خیلی عالی انجام می‌دهند".

 

1341816

 

ناگلزمان در ادامه گفت:" ما در جناحین آن شور و هیجان لازم را نداشتیم. در مورد گل دومی که دریافت کردیم سیلوا کارش را خوب انجام داد ولی وقتی یک مدافع در چنین موقعیتی به سمت مهاجم نزدیک می‌شود نباید پیش خودش فکر کند که فعلاً تا رسیدن کامل توپ به مهاجم زمان دارد، این محاسبات اشتباه باعث می‌شود یک تیم بازی‌ای که لیاقتش باخت در آن نبوده را ببازد. بعد از بازی به او گفتم که تا آن لحظه خوب بازی کرده ولی اشتباهی که آنجا انجام داد حتماً از طرف کادر فنی با مجازات‌هایی همراه خواهد شد. همه باید با هم یاد بگیریم چون با درس گرفتن از اشتباهات است که آنها را دوباره مرتکب نمی‌شویم".

دیدگاه‌ها