کد خبر : 1558378 | 11 مهر 1397 ساعت 09:53 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

داوری جنجالی منچسترسیتی- هوفنهایم

سانه: خطا روی من پنالتی بود، دروازه‌بان اعتراف کرد

لروی سانه مهاجم منچسترسیتی می‌گوید دروازه‌بان هوفنهایم بعد از برخورد مشکوک بین آنها در نیمه‌ی دوم بازی دو تیم در چمپیونزلیگ، اعتراف کرده که او را به خطا متوقف کرده است.

سانه: خطا روی من پنالتی بود، دروازه‌بان اعتراف کرد

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه ستاره‌ی آلمانی منچسترسیتی ادعا کرد که اولیور باومان دروازه‌بان هوفنهایم اعتراف کرده که در صحنه‌ی برخورد آنها داور باید یک پنالتی به نفع سیتی می‌گرفته. هوفنهایم و منچسترسیتی دیشب در دومین روز از رقابتهای گروه F چمپیونزلیگ در ورزشگاه خانگی هوفنهایم به مصاف هم رفتند و سیتی در این بازی با نتیجه‌ی 2-1 به پیروزی رسید.

 

این اولین پیروزی سیتی در فصل جدید لیگ قهرمانان بود که به لطف گل دیرهنگام داوید سیلوا بدست آمد. هوفنهایم بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان دقیقه‌ی اول توسط اسحاق بلفودیل به گل رسید اما سرجیو آگوئرو کمی بعد گل تساوی را به ثمر رساند تا پیش افتادن آلمانی‌ها چندان به درازا نکشد.

 

اما قبل از گل سیلوا که در دقیقه‌ی 87 به ثمر رسید، در نیمه‌ی دوم لروی سانه در محوطه‌ی جریمه‌ی هوفنهایم بعد از برخورد با باومن دروازه‌بان هوفنهایم نقش بر زمین شد و به نظر می‌رسید داور بازی یک پنالتی صد در صد را به سود سیتی اعلام نکرده است.

 

هر چند به لطف گل زیبای سیلوا در آخرین دقایق بازی، از اهمیت این صحنه‌ی مشکوک برای سیتی کاسته شد ولی سانه می‌گوید اولیور باومان بعد از بازی به او اعتراف کرده که در آن صحنه روی سانه مرتکب خطا شده و داور باید اعلام پنالتی می‌کرده.

 

سانه در این باره گفت:" بعد از بازی با باومان صحبت کردم و او به من گفت بله، آن صحنه پنالتی بود".


این در حالی است که پپ گواردیولا بعد از بازی از هر گونه صحبت کردن درباره‌ی تصمیم‌های داوری خودداری کرد.

 

گواردیولا در بازی اول تیمش در فصل جدید لیگ قهرمانان، در مقابل لیون، به دلیل اخراج شدن از زمین در بازی پارسال تیمش مقابل لیورپول، از حضور روی نیمکت سیتی منع شده بود. پپ بعد از بازی به صراحت به خبرنگاران حالی کرد که می‌ترسد بار دیگر مورد غضب یوفا قرار بگیرد و به هیچ وجه نمی‌خواهد در این روزهای حساس تیمش را تنها بگذارد. به همین علت بود که گواردیولا از انتقاد از تصمیم‌های داور مسابقه خودداری کرد.

 

1341818

دیدگاه‌ها