کد خبر : 1558381 | 11 مهر 1397 ساعت 10:09 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

روبن: بایرن با یک پیروزی به شرایط ایده‌آل برمی‌گردد

بعد از تساوی بایرن مونیخ مقابل آژاکس در هفته‌ی دوم چمپیونزلیگ آرین روبن ستاره‌ی هلندی بایرن می‌گوید این غول بزرگ فوتبال آلمان برای بازگشت به شرایط ایده‌آل تنها به یک پیروزی نیاز دارد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نیکو کوواچ دیشب بار دیگر نتیجه‌ای ضعیف بدست آوردند و در خانه‌ی خود استادیوم آلیانس آرنا در مقابل آژاکس به تساوی 1-1 رضایت دادند. این در حالی است که بایرن فصل جدید را فوق‌العاده شروع کرد اما بازیکنان بایرن دیشب با متوقف شدن مقابل آژاکس برای سومین بازی پیاپی، از رسیدن به پیروزی بازماندند.

 

اما آرین روبن، وینگر هلندی کهنه‌کار بایرن بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" هر تیمی ممکن است در برخی برهه‌ها دچار ضعف مقطعی بشود. ما باید واقع‌گرا باشیم و وضعیت تیم را به دقت تحلیل و بررسی کنیم. البته شکی نیست که ما به این شرایط عادت نداریم و هدفی که برای خودمان ترسیم کرده‌ایم این نیست. ولی همینطور که گفتم ممکن است در طول یک هفته شرایط به ضرر تیم رقم بخورد. فوتبال همین است. ما برای بازگشت به شرایط ایده‌آل تنها به یک پیروی احتیاج داریم".

 

1341821

 

مانوئل نویر دروازه‌بان ملی‌پوش بایرن هم درباره‌ی وضعیت این روزهای تیمش گفت:" ما در هفته‌های قبلی اعتماد به نفس بالایی داشتیم و خوب بازی کردیم. ولی نمی‌شود در همه‌ی بازی‌ها بی عیب و نقص بود. ما در مقابل آژاکس خیلی زود به گل رسیدیم و شادی کردیم ولی می‌دانستیم که نباید به خودمان غره بشویم و پیروزی را قطعی فرض کنیم. در طول بازی حتی فکرش را هم نمی‌کردیم که به نتیجه‌ی مساوی برسیم ولی در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست".

 

بایرن که در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف با صدرنشین بوندس‌لیگا، دورتموند در رتبه‌ی دوم جدول قرار دارد روز شنبه به مصاف مونشن گلادباخ خواهد رفت.

دیدگاه‌ها