کد خبر : 1558392 | 11 مهر 1397 ساعت 10:32 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: در نیمه اول ترس بر سیتی غلبه کرده بود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد که تیمش در نیمه اول با ترس مقابل هافنهایم به میدان رفت ولی در نیمه دوم، بازی را در دست گرفت.

گواردیولا: در نیمه اول ترس بر سیتی غلبه کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا شب گذشته در دومین دیدار خود در چمپیونزلیگ، به مصاف هافنهایم رفتند. آنها در ابتدا با گل بلفوذیل از حریف عقب افتادند ولی با گل آگوئرو کار را به تساوی کشاندند و داوید سیلوا در دقیقه 87، گل پیروزی بخش تیم را زد. پس از بازی، گواردیولا از نمایش تیمش در نیمه دوم ابراز رضایت کرد.

 

او گفت:" پس از بازی پیشین، خیلی مهم بود که به پیروزی برسیم و شکست نخوریم. پیروزی در آلمان همیشه پیچیده است و ما از این بازی درس می‌گیریم بنابراین سه امتیاز خوبی کسب کردیم زیرا مقابل خیلی چیزها جنگیدیم. با کمی ترس بازی کردیم. در نیمه دوم بهتر بودیم. حریف در دفاع سازمان یافته بود و کار آسانی نداشتیم ولی در نهایت به خوبی جنگیدیم تا به پیروزی برسیم."

 

 

1341815

 

 

گواردیولا سپس از صحبت راجع به تصمیم داوری در صحنه مشکوک زمین خوردن سانه در محوطه جریمه طفره رفت و گفت:" نمی‌خواهم صحبتی در این رابطه کنم زیرا اگر این کار را انجام دهم، به سکوها منتقل می‌شوم. من می‌خواهم روی نیمکت باشم و برای بازی بعد با تیمم صحبت کنم."

 

گواردیولا سپس به صحبت‌های پیش از بازی اش درباره اینکه به مشکل خوردن تیم به آنها کمک می‌کند مدت بیشتری نتایج خوب کسب کنند گفت:" باید مثل یک باشگاه باشیم، هم برای بازیکنان و هم برای تیم خیلی خوب خواهد بود. اگر بتوانیم از این رقابت‌ها به سلامت عبور کنیم، چیزهای زیادی در رابطه با شکست دادن حریف یاد می‌گیریم. من مطمئن هستم. مطمئنا برای آینده باشگاهمان و آینده تیم مان خیلی خوب خواهد بود."

 

دیدگاه‌ها