کد خبر : 1558403 | 11 مهر 1397 ساعت 11:16 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

توماس مولر: غر زدن فایده ندارد، باید تلاش کنیم

توماس مولر مهاجم بایرن مونیخ بعد از تساوی 1-1 این تیم مقابل آژاکس آمستردام در هفته‌ی دوم رقابتهای چمپیونزلیگ از سطح بازی تیمش راضی نیست و معتقد است بایرن باید هر چه زودتر این روزهای ناکامی را پشت سر بگذارد.

توماس مولر: غر زدن فایده ندارد، باید تلاش کنیم

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر بعد از متوقف شدن تیمش در مقابل آژاکس، در بازی‌ای که در ورزشگاه خانگی آنها آلیانس آرنا برگزار می‌شد و شاگردان نیکو کوواچ برای پیروزی و به فراموشی سپردن دو بازی ضعیف خود در هفته‌ی اخیر، در آن به میدان رفته بودند، به خبرنگاران گفت:" ما در شروع فصل دوره‌ی بهتر و موفق‌تری را پشت سر گذاشتیم. ولی از چند بازی قبل دیگر خوب بازی نمی‌کنیم. ولی غر زدن و شکایت کردن هیچ  فایده‌ای ندارد. در فوتبال حتی وقتی اوضاع خوب نیست باید همیشه رو به جلو فکر کرد و آینده را دید".

 

مولر در ادامه گفت:" ما در بازی با آژاکس خیلی خوب شروع کردیم و در 15 دقیقه‌ی اول واقعاً از آنها سر بودیم. ولی بعد خودمان اجازه دادیم که آژاکس به بازی برگردد و کم کم خودی نشان بدهد. بعد از دقیقه‌ی 20 آنها با ارسال توپهای بلند سعی کردند به دروازه‌ی ما نزدیک شوند و ریتم بازی‌شان را پیدا کردند. ما در گلزنی ناموفق بودیم و در نیمه‌ی دوم هم نتوانستیم خوب بازی کنیم. ولی باید دید مثبت‌‌مان را حفظ کنیم. اما این به معنای انکار واقعیت نیست. واقعیت این است که در مقابل آژاکس توپ را زیاد از دست دادیم و فراز و نشیبهای زیادی داشتیم".

 

1341844

 

مولر در ادامه درباره‌ی وضعیت بایرن مونیخ در سه بازی اخیرش که در هیچیک از آنها نتوانسته به پیروزی دست یابد گفت:" بله وقتی بایرن سه بازی برنده نمی‌شود همه‌ی نگاه‌ها به او دوخته می‌شود. ما دو بازی قبلی‌مان را نبردیم و در مقابل آژاکس هم مساوی کردیم. این را که همه می‌دانند. ولی ما هم انسان هستیم. ما در شروع فصل دوره‌ی خیلی بهتری داشتیم. در شروع فصل فکر می‌کردیم آنقدر توانایی داریم که می‌توانیم در هر بازی با یک تاکتیک و با یک ترکیب متفاوت به میدان برویم و باز هم پیروز شویم. ولی واقعیت این است که در حال حاضر یک سری اشتباهات داریم. چون نتایج آنطور که باید نیست و در ضمن آنطور که باید خوب بازی نمی‌کنیم. این نشان می‌دهد که اشتباهاتی هست. باید آنها را پیدا کرده و برطرف کنیم. ولی یادمان نرود در فوتبال حتی اگر روز خوبی نداشته باشید باید دائماً به آینده فکر کنید و آینده را ببینید. بله ما از شرایط فعلی راضی نیستیم و معتقدیم باید برخی تغییرات کوچک در تیم انجام شود".

 

1341843

دیدگاه‌ها