کد خبر : 1558422 | 11 مهر 1397 ساعت 12:13 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری های مدیرتیم السد به بازی برگشت

احمد غلام: تجربه برد در تهران را داریم

السد با وجود شکست در بازی رفت امیدوار است که بتواند در تهران دست به کار بزرگی زده و از سد پرسپولیس بگذرد.

به گزارش" ورزش سه" شکست السد با مجموعه ای از ستاره های گرانقیمت دنیای فوتبال در بازی مرحله رفت نیمه نهایی برابر پرسپولیس باعث شده تا این تیم حالا به دنبال جبران این نتیجه در ورزشگاه آزادی باشد. احمد غلام مدیرتیم السد در این رابطه معتقد است که این تیم توانایی بازگشت در بازی برگشت را دارد:«هیچ چیز در فوتبال غیرممکن نیست و مرحله نیمه نهایی هنوز برای ما تمام نشده است. ما باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشیم و بدانیم که تیم بزرگی هستیم که برای انجام کارهای مهم ساخته شده است. ما باید در تهران به یک نتیجه خوب دست پیدا کنیم و توانایی این را داریم هرچند کارمان خیلی سخت است.»


او در گفت و گو با خبرنگاران قطری گفت:« السد خوب بازی کرد هرچند انتظار ما این بود که تیم نمایش بهتری داشته باشد. ما از ابتدا به دنبال برد در این بازی بودیم و از همان ابتدا حریف را تحت فشار گذاشتیم. حالا هم واقعیت این است که یک فرصت دیگر برای ما هنوز وجود دارد. نیمه نهایی در پایان این دوبازی است که مشخص می شود و ما به امید خدا و تلاش بازیکنان به تهران می رویم تا با یک برد برای سومین بار به فینال برسیم.»

 

1341859


مدیرتیم السد در رابطه با قضاوت داور مسابقه هم گفت:«من نظری درباره داور مسابقه ندارم. این دومین بار است که این داور سریلانکایی برای ما قضاوت می کند و این تصمیم کنفدارسیون فوتبال است.»


احمد غلام اما به یک دلیل هنوز نسبت به بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان امیدواری بیشتری دارد:« ما یک تجربه فوق العاده در تهران داریم و در مرحله قبلی در آزادی توانستیم استقلال را با سه گل شکست دهیم. به خواست خدا ما با بازیکنان توانمند و کادرفنی خوبی که داریم در بازی برگشت مثل بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی حریف را در خانه اش شکست می دهیم چرا که می دانیم هیچ غیرممکنی در فوتبال وجود ندارد و به این ایمان داریم.» او بازهم تاکید کرد:« ما به بازیکنان بزرگی که داریم ایمان داریم و امیدواریم در بازی برگشت با دست پر از تهران خارج شویم. انشالله...»

دیدگاه‌ها