کد خبر : 1558582 | 12 مهر 1397 ساعت 00:21 | 51.3K بازدید | 0 دیدگاه

یک پیروزی رویایی دیگر در قلب لندن

تاتنهام 2-4 بارسلونا: ومبلی، ورزشگاه خانگی مسی

بارسلونا در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 4-2 تاتنهام را در ورزشگاه ومبلی شکست بدهد.

تاتنهام 2-4 بارسلونا: ومبلی، ورزشگاه خانگی مسی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ارنستو والورده بعد از سه بازی بدون پیروزی، امشب موفق شدند با ارائه یک نمایش درخشان، در خانه تاتنهام به پیروزی برسند. 

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. پاس مسی به سمت چپ، پشت مدافعان تاتنهام به جوردی آلبا رسید و خروج اشتباه هوگو لوریس باعث شد تا دروازه تاتنهام خالی بماند. آلبا توپ را پشت محوطه جریمه به کوتینیو رساند و او هم با یک ضربه تماشایی، دروازه را باز کرد.

 

1342067

 

1342066

 

پس از این گل، بازی متعادل دنبال شد و دقایق ابتدایی بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود. در دقیقه 14، خطای توبی آلدروایرلد روی کوتینیو باعث شد تا بارسا صاحب یک ضربه آزاد شود اما ارسال خوب مسی را لانگله با یک ضربه سر نه چندان خوب به بیرون فرستاد.

در ادامه روند بازی تغییری نداشت و پرس شدید از سوی هر دو تیم باعث می شد توپ دائما بین بازیکنان آنها رد و بدل شود و موقعیت خاصی روی دروازه ها به وجود نیاید.

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 27، یک اشتباه دیگر از بازیکنان تاتنهام باعث شد تا بارسا به گل دوم برسد. اشتباه داوینسون سانچس در میانه زمین باعث شد تا بارسا یک حمله سریع را ترتیب بدهد. پاس مسی به پشت مدافعان برای سوارس و دخالت او، یک موقعیت خوب برای کوتینیو ایجاد کرد. ستاره برزیلی نتوانست ضربه اول را به خوبی بزند اما با یک ضربه والی تماشایی، او را به پشت محوطه جریمه فرستاد و اینجا بود که ایوان راکیتیچ با یک ضربه تماشایی که به تیر دروازه هم برخورد کرد، توپ را به گوشه دروازه هوگو لوریس فرستاد.

 

1342068

 

1342069

 

بارسا می توانست از شوک مدافعان تاتنهام استفاده کند و در دقیقه 30 به گل سوم برسد اما سوارز پاس عالی مسی را به بیرون زد.

تاتنهام که چیزی برای از دست دادن نداشت، بر شدت حملاتش افزود و می توانست در دقیقه 32 یکی از گل های خورده را جبران کند اما ارسال تند و تیز لاملا که بعد از برخورد به مدافع بارسا درحال گل شدن بود، با واکنش عالی مارک آندره تراشتگن مهار شد.

پس از آن بار دیگر بارسایی ها توپ و میدان را در اختیار داشتند و چیزی نمانده بود که مسی در دقیقه 36 با یک شوت از پشت محوطه جریمه که در بین راه به مدافعان برخورد کرد، گل سوم را بزند اما لوریس روی خط دروازه توپ را مهار کرد.

در دقایق پایانی کمی از ضرباهنگ بازی کاسته شد و در نهایت این نیمه با همان دو گل به سود بارسا به پایان رسید.

نیمه دوم را هم بارسا بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 47 به گل سوم برسند اما مسی بعد از یک استارت طوفانی، ضربه اش را به تیر دروازه زد.

در دقیقه 49، پاس رو به عقب اشتباه از مدافع تاتنهام، چیزی نمانده بود که مسی را در موقعیت گلزنی قرار بدهد اما لوریس با خروج به موقع از دروازه، مانع از گلزنی ستاره آرژانتینی شد. دو دقیقه بعد بار دیگر مسی با یک حرکت فوق العاده، خود را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این بار هم شوت او به تیر دروازه برخورد کرد.

در مقابل تاتنهام روی اولین حمله جدی اش در نیمه دوم، توانست به گل برسد. پاس اریک لاملا در محوطه جریمه بارسا به هری کین رسید و او هم بعد از محو کردن نلسون سمدو، با یک ضربه دقیق و فنی، توپ را به گوشه دروازه تراشتگن فرستاد.

اما بارسایی ها خیلی زود به این گل واکنش نشان دادند و در دقیقه 55، بار دیگر اختلاف را به دو گل افزایش دادند. روی یک ارسال زمین از جوردی آلبا بود که کوتینیو و سوارز توپ را رها کردند تا مسی با یک ضربه پای چپ، دروازه لوریس را باز کند.

بعد از این گل، برای دقایقی از تب و تاب بازی کاسته شد اما پس از آن بازیکنان تاتنهام توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 66 توانستند به گل دوم برسند. روی پاس سون هیونگ مین بود که لاملا پشت محوطه جریمه بارسا صاحب توپ شد و ضربه او بعد از برخورد به لانگله، وارد دروازه شد.

بارسا می توانست بلافاصله اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما مسی نتوانست از اشتباه بچه گانه لوریس استفاده کند.

در ادامه این تیم تاتنهام بود که برای زدن گل تساوی، فشار بیشتری روی دروازه بارسا وارد کرد و صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه هم شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. در دقیقه 84 چیزی نمانده بود که لوکاس مورا با یک حرکت دیدنی و عبور از دو مدافع بارسا، دروازه را باز کند اما شوت او به لانگله برخورد کرد و به بیرون رفت.

فشار حملات تاتنهام ادامه داشت و به نظر می رسید این تیم هر لحظه ممکن است به گل تساوی برسد اما روی یک غافلگیری، بارسا توانست در دقیقه 90 گل چهارم را بزند. توپ دزدی آلبا و پاس در عرض او، با هوشیاری دوباره سوارس به مسی رسید و او هم در موقعیتی تک به تک، دروازه لوریس را باز کرد.

در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با همان نتیجه 4-2 به سود بارسا به پایان رسید. 

دیدگاه‌ها