کد خبر : 1558583 | 12 مهر 1397 ساعت 00:25 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

ناپولی 1-0 لیورپول: شکست قرمزها در دقیقه 90

لیورپول در دومین دیدارش در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، با یک گل مغلوب ناپولی شد.

ناپولی 1-0 لیورپول: شکست قرمزها در دقیقه 90

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که در دیدار قبلی پاری سن ژرمن را شکست داده بودند، در دیدار امشب با گل دقیقه 90 لورنزو اینسینیه، مغلوب ناپولی شدند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 11 این ناپولی بود که صاحب اولین موقعیت جدی بازی شد اما اینسینیه که روی پاس عالی کایخون صاحب موقعیت شده بود، توپ را از کنار دروازه آلیسون به بیرون زد. در دقیقه 19، مصدومیت نبی کیتا باعث شد تا لیورپولی ها مجبور به انجام اولین تعویض شان شوند و جوردن هندرسون به بازی رفت.

 

1342107

 

روند بازی در ادامه تغییر چندانی نکرد و تلاش بازیکنان دو تیم برای تسلط بر توپ و میدان ثمری نداشت. در دقیقه 33، این ناپلی ها بودند که بار دیگر صاحب یک موقعیت خوب شدند اما ضربه آرکادیوش میلیک را آلیسون به خوبی مشت کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول لیورپولی ها تا اندازه ای بهتر کار کردند اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

 

1342106

 

نیمه دوم را تیم میزبان بهتر آغاز کرد و میلیک می توانست در دقیقه 50، قفل دروازه لیورپول را باز کند اما واکنش خوب آلیسون، مانع از رسیدن تیم میزبان به گل شد.

فشار حملات میزبان ادامه داشت و در دقیقه 59، روی پاس ماریو روی، بار دیگر میلیک صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

برتری تیم میزبان ادامه پیدا کرد اما در دقیقه 69، این لیورپولی ها بودند که صاحب یک موقعیت خوب شدند ولی ضربه محمد صلاح نیز راهی در چهارچوب دروازه ناپولی پیدا نکرد.

در ادامه و با نزدیک شدن به پایانی بازی، فشار حملات ناپلی ها بیشتر شد و موقعیت های خطرناک تری روی دروازه لیورپول به وجود آمد. در دقیقه 82، چیزی نمانده بود که مرتنس دروازه آلیسون را باز کند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

سه دقیقه بعد نوبت لیورپولی ها بود که صاحب یک موقعیت عالی شدند اما خروج به موقع اوسپینا، دروازه میزبان را نجات داد.

اما سرانجام در دقیقه 90، ناپولی توانست به گل برسد. روی یک حرکت خوب از سمت راست و ارسال در عرضی خوزه کایخون، توپ در مقابل دروازه به اینسینیه رسید و او هم با یک بغل پا، کار را تمام کرد.

 

1342109

 

در دقایق پایانی بازی لیورپولی ها تلاش کردند تا گل خورده را جبران کنند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با برتری 1-0 شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها