کد خبر : 1558612 | 12 مهر 1397 ساعت 09:10 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

نکات آماری پیروزی 3-0 دورتموند بر موناکو

باشگاه بوروسیا دورتموند امسال سیزدهمین دوره‌ی حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می‌کند. زردپوشان دورتموند تا کنون هر وقت دو بازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند به مرحله‌ی حذفی رقابتها راه یافته‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند امسال دو بازی اول خود در رقابتهای چمپیونزلیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته. زنبورهای زرد آلمان در تاریخ خود تا کنون چهار بار موفق به رسیدن به این رکورد شده‌اند. دورتموند در عین حال، مثل فصل 2014-2015 چمپیونزلیگ، امسال هم در دو بازی اول خود دروازه‌اش را بسته نگه داشته است. دو فصل دیگری که زردپوشان آلمانی در آنها هر دو بازی اولشان را پیروز شده‌اند فصل‌های 1996-1997 و 1997-1998 بوده. و دورتموند در هر چهار مورد، بعد از پیروزی در اولین دو بازی خود، موفق شده به مرحله‌ی حذفی رقابتها صعود کند. 

 

از زمان پیروزی 4-0 دورتموند مقابل بنفیکا در 8 مارس 2017، بازی دیشب مقابل موناکو اولین بار بود که زردپوشان دورتموند در خانه‌ی خود مقابل هواداران‌شان در یک بازی چمپیونزلیگی به پیروزی رسیدند. چهار بازی خانگی اخیر این تیم در رقابتهای لیگ قهرمانان با پیروزی به پایان نرسیده بود. 

 

1342129


پیروزی 3-0 مقابل موناکو، چهاردهمین بازی خانگی پیاپی دورتموند در رقابتهای اروپایی بود که زردپوشان در آنها دست‌کم یک گل به ثمر رسانده‌اند. رکورد قبلی باشگاه که در فاصله‌ی سالهای 1987 تا 1993 بدست آمده بود هم 14 بازی پیاپی بود. 

 

مارکو رویس در بازی دیشب مقابل موناکو، چهل و نهمین حضور خود با پیراهن زردرنگ دورتموند در رقابتهای باشگاهی بین‌المللی را تجربه کرد و بیست و ششمین گل خود در این رقابتها را برای تیم محبوبش به ثمر رساند. رویس در فصل جاری تا اینجا در رقابتهای مختلف شش گل به ثمر رسانده و شش پاس گل داده. 

 

پاکو آلکاسر مهاجم اسپانیایی دورتموند هم که امسال اولین فصل حضورش در این باشگاه را سپری می‌کند تا کنون در سه بازی برای زردپوشان به میدان رفته و 4 گل به ثمر رسانده. آلکاسر در هر بازی‌ای که تا کنون برای دورتموند به میدان رفته گلزنی کرده. 

 

یاکوب برون لارسن، جوان 20ساله‌ی دانمارکی که لوسین فاور سرمربی زردها به او امید زیادی بسته در اولین حضور خود در رقابتهای اروپایی گلزنی کرد و یک پاس گل هم داد تا شب بسیار موفقی را پشت سر بگذارد.

 

1342128

دیدگاه‌ها