کد خبر : 1558613 | 12 مهر 1397 ساعت 13:13 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: در بهترین زمان ممکن به لیورپول گل زدیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی معتقد است که تیمش در بهترین زمان ممکن موفق شد گل پیروزی بخش را مقابل لیورپول به ثمر برساند و سه امتیاز را کسب کند.

آنچلوتی: در بهترین زمان ممکن به لیورپول گل زدیم

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی پس از تساوی مقابل ستاره سرخ بلگراد در دیدار اول خود، شب گذشته میزبان لیورپول بود و با گلزنی لورنزو اینسینه در وقت های تلف شده موفق شد سه امتیاز بازی را کسب کند. لیورپول در جریان بازی نتوانست حتی یک شوت به سمت دروازه شاگردان آنچلوتی داشته باشد و سرمربی ایتالیایی پس از بازی از پیروزی تیمش ابراز خوشحالی کرد.

 

 

1342109

 

 

او گفت:" تیم ما در طول بازی خیلی خوب کار کرد، هیچگاه کنترل بازی را از دست ندادیم، همیشه متمرکز بودیم و بالاتر از آن، به لیورپول اجازه ندادیم هیچ کاری انجام دهد. فرصت داشتیم که زودتر از اینها هم گلزنی کنیم ولی فکر می‌کنم زمان بندی خوبی داشتیم. به موقع گل زدیم. اگر مرتنس کمی زودتر گل زده بود، کارمان سخت تر می‌شد!

 

این پیروزی برای اعتماد به نفس بازیکنان خیلی مهم بود، در چنین بازی‌هایی باید تمرکز ویژه ای داشت و همینطور نگرانی های ویژه. من به بچه‌ها گفتم که سعی کنند از بازی لذت ببرند. ما نشان دادیم که این گروهی دشوار برای ناپولی نیست بلکه برای تمام تیم‌هایی که در آن حضور دارند دشوار است. پس از نتیجه ضعیف هفته اول، این پیروزی اعتماد به نفس تیم ما را بالا می‌برد."

دیدگاه‌ها