کد خبر : 1558615 | 12 مهر 1397 ساعت 09:22 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی موناکو: دیگر به فکر لیگ اروپا هستیم

لئوناردو ژاردیم سرمربی موناکو بعد از شکست 3-0 تیمش مقابل بوروسیا دورتموند که یک بازی بدون پیروزی دیگر به روند بازی‌های بدون پیروزی این تیم در فصل اخیر اضافه کرد، مدعی شد که موناکو کم کم باید به فکر لیگ اروپا باشد.

سرمربی موناکو: دیگر به فکر لیگ اروپا هستیم

به گزارش "ورزش سه"، موناکو در دو بازی اول خود در گروه A رقابتهای چمپیونزلیگ بسیار کم‌فروغ ظاهر شده. شاگردان ژاردیم در اولین بازی خود با نتیجه‌ی 2-1 مقابل اتلتیکو مادرید شکست خوردند و بعد از شکست دوم در مقابل دورتموند، ژاردیم سرمربی این تیم به شاگردانش هشدار داد که در بازی بعدی آخرین فرصت برای باقی ماندن در رقابتهای لیگ قهرمانان را خواهند داشت و در غیر اینصورت باید به فکر لیگ اروپا باشند. 

 

کلوب بروخه‌ی بلژیک که آنها هم در این گروه دو بازی اول‌شان را با شکست پشت سر گذاشته‌اند در دو بازی آینده‌ی موناکو در چمپیونزلیگ به مصاف این تیم فرانسوی خواهد رفت. ژاردیم اما تلویحاً اشاره کرد که او در حال حاضر به فکر کسب مقام سوم گروه A و اطمینان از صعود تیمش به رقابتهای لیگ اروپا است. 

 

ژاردیم بعد از شکست سنگین 3-0 تیمش مقابل دورتموند گفت:" ما باید در دو بازی بعدی‌مان در چمپیونزلیگ با کلوب بروخه دیدار کنیم و در مقابل آنها به شش امتیاز احتیاج داریم. این دو بازی برای ما فوق‌العاده مهم است چون با پیروزی در آنها دست‌کم می‌توانیم به لیگ اروپا صعود کنیم".

 

ژاردیم در مورد بازی تیمش مقابل دورتموند گفت:" ما در نیمه‌ی اول خوب بازی کردیم. خطرناک بودیم و توپ را در میدان خیلی خوب و روان به حرکت درمی‌آوردیم. حتی وقتی گل اول را دریافت کردیم سعی کردیم بازی کنیم ولی در گلزنی موفق نبودیم".

دیدگاه‌ها